שר המשפטים, גדעון סער, התראיין הערב (שלישי) בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM. הוא נשאל תחילה על התוכנית ממדים ללימודים שיש להעבירה בחקיקה, בעוד באופוזיציה מתנגדים לכך. "אני הייתי באופוזיציה וכשהיו חוקים שהסכמנו להם מבחינת תוכן הצבענו בעד", הבהיר.

"השיח שהיה אתמול בסיעת הליכוד ושודר אחר כך באחת מהדורות הטלוויזיה ובו הם מסבירים להם הם צריכים להצביע נגד כל דבר - זה מנגנון הפעולה של האופוזיציה. זו לא פוזיציה נגד הממשלה, זו פוזיציה נגד המדינה".

באשר לחוק האזרחות שהופל, אך לאחר מכן עבר התיקון של חבר הכנסת שמחה רוטמן, אמר סער: "זו הייתה חוכמה בדיעבד". לדבריו, המהות יותר חשובה ממשחקי קואליציה ואופוזיציה, ועליה להסתכל על המדינה, אך טען מניסיונו, כי "לאחר עיכובים – הדברים עוברים בסוף". 

באשר להתנגדותו לתיקון חוק הלאום, אמר: "זה לא ישונה או יתוקן, אסור לפגוע בחוק זה". הוא טען, "חוק זה לא פוגע כהוא זה בזכויות הפרט. לא נאפשר פגיעה בחוק זה".  

כשנשאל מה דעתו על התגברות הנפת דגלי אש"ף, השיב: "אנחנו מתמודדים עם משהו יותר עמוק ויותר מסוכן, ואנחנו צריכים להיות מאוד מאוד חדים באיך אנחנו מביאים את המצב הזה לסיום. פיגועי טרור זו בעיה יותר חזקה מכל בעיות הביטחון החיצוניות שלנו, והדבר הזה במשך שנים התרופף".  

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, fm103.