"אין לי להגיד שום מילה טובה על הממשלה הרעה הזאת. צריך להעיף אותה כמה שיותר מהר. תראה את יוקר המחיה, הדלק והארנונה והדירות. מה הם עשו? אז בסדר שהעבירו תקציב, ונכון שביבי לא העביר תקציב, אבל התקציב הוא רע" – כך אומר ל"מעריב" יו"ר ועדת הכספים לשעבר ח"כ משה גפני (יהדות התורה).

לדבריו, "אפשר לדבר על נתוני הגירעון עד מחר בבוקר, אבל אי אפשר להתווכח שפוגעים בשכבות החלשות - הגירעון הנמוך הוא על חשבון השכבות החלשות. הם לקחו את הכסף מהשכבות החלשות ומשכבות הביניים. גם כשכבר מפצים את נפגעי הקורונה, זה לא באותה הנדיבות כמו שהיה אצל ביבי".

על האפשרות לבחירות הוא מוסיף: "אני מעדיף להקים ממשלה חדשה, ולא מעניין אותי מי יעמוד בראשה. כרגע המועמד המועדף הוא נתניהו, ואני תומך בו. אני לא מעוניין בממשלה הזאת, אבל אם האלטרנטיבה תהיה המשך קיום הממשלה הנוכחית, אני מעדיף בחירות".

על האפשרות להצטרפות לקואליציה חדשה ללא נתניהו הוא אומר: "איך אפשר להגיד דבר כזה? אני הלוחם הראשי בקואליציה הרעה ובממשלה הרעה. יש כאלה שפשוט רוצים להדביק לי תוויות, אולי בגלל שאני איש נחמד. מי שמדבר ככה לא מכיר אותי. אנחנו חד־משמעית הולכים איתו ולא עם הרשעים הללו".

"השבוע שאלתי בכנסת את בנט מדוע נסע בשבת לפוטין. הייתי בטוח שזה פיקוח נפש, אבל נכון לעכשיו עדיין לא הבנתי למה הוא נסע. שאלתי אותו למה הוא זרק את ח"כ יום טוב כלפון כמו כלב, וזה לא שאני חסיד שלו עם כל השטויות שהוא עשה. שאלתי מדוע הלבין ברבים את פניה של ח"כ עידית סילמן". 

על הילולת מירון הוא מוסיף: "כל ההתנהלות שם הייתה גועל נפש. ממנים שר כמה ימים לפני ההילולה כאחראי על המקום, הוא מתפטר - וזה דבר חמור מאוד. הוא אפילו לא חיכה עד ל"ג בעומר. עכשיו תתחיל לחפש למי יש סמכות ולמי אין. אני אומר לך: הם אנשים חסרי אחריות, וכל מה שעניין אותם זאת ההישרדות של עצמם".

הראיון המלא - מחר במדור  "שוטף פלוס" ב"מעריב־סופהשבוע