חבר הכנסת מוסי רז (מרצ) שוחח הערב (חמישי) עם אריה אלדד ורוני בר און על הודעתה הדרמטית של חברת מפלגתו ג'ידא רינאווי זועבי, על פרישתה מהקואליציה, והסרת מועמדותה מכל תפקיד אפשרי. "הופתעתי מהודעתה, שתפסה אותי במהלך ביקור במאחז קידה, אבל אני חושב שעוד מוקדם להגיד דברים מעבר לזה. טרם שוחחתי איתה", אמר בראשית הראיון ב-103FM.

המגישים ציטטו את המכתב, ורז השיב: "אני מסכים עם תוכנו, אבל אני לא מסכים עם השורה התחתונה. לדעתי השורה התחתונה אמורה להיות בדיוק הפוך - בגלל כל הבעיות האלה אנחנו נשחק באש שעלולה להביא לשלטון את בן גביר". הוא הוסיף כי "אני בטוח שאנחנו נשוחח איתה, ונעשה הכל בכדי להבטיח את יציבותה של הממשלה. אני מבטיח לך שזה בדיוק מה שאנחנו רוצים, ובדיוק מה שנעשה".

"אני לא יודע למה היא התכוונה כשאמרה שיהיה בסדר, ויותר מזה - לא יודע מי צלצל ומה הוא אמר לה", הסביר, "מתפקידי לא לשמוע פרשנויות, אלא לעשות כל שביכולתי על מנת שהממשלה הזו תמשיך לתפקד". המגישים אמרו בתגובה כי "אם היא תסכים להישאר - יצטרכו לשלם לה הרבה מאוד דברים. האם לדעתך אפשר להתנהל ככה?". חבר הכנסת השיב: "אני לא חושב שצריך לשלם הרבה דברים, צריך לפעול בעדינות והכל יסתדר".

אבל מה אפשר לתת לה? הרי יצטרכו לתת לה משהו. לא?
"קודם כל לקיים את ההסכמים הקואליציוניים. מה אפשר לתת? לא להרביץ לאנשים בלוויה? זה לא כזה מחיר כבד".

בסיום הראיון הוא נשאל האם בדיעבד, זו היתה שגיאה לשריין לה מקום ברשימת המפלגה לכנסת. "אני לא בודק דברים בדיעבד", הסביר, "יש לי עבודה לעשות על מנת להשאיר אותה. אני הייתי נגד שיריוניים, אבל שלא על פי מנהגי כן תמכתי בזה, אבל אני לא אתמוך בזה יותר". הוא סיכם: "אנחנו לא נפיל את הממשלה. לא שמעתי שהיא רוצה להפיל את הממשלה ואנחנו נעשה הכל על מנת להמשיך את כהונתה". 

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103fm