הטלטלה בקואליציה: ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התייחס היום (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM לסערה הפוליטית. זאת, לאחר הודעת הפרישה של ח"כ זועבי ממרצ אשר גרמה לשינוי מאזן הכוחות בכנסת ולהפיכתה של הממשלה לממשלת מיעוט.

"אני חושב שהממשלה תיפול בקרוב, רואים את התפוררות הקואליציה. כל הניסיונות שלהם לשרוד עוד שבוע או עוד חודש הם פרפורי גסיסה", אמר ח"כ זוהר בפתח הריאיון, "היום מי שמכריע אם הקואליציה הזו תמשיך או לא זו הרשימה המשותפת, ברגע שהיא תקבל החלטה על הפלת הממשלה זה בדיוק מה שיקרה בתוך דקות ספורות. בנוסף, אני חושב שהמצב הביטחוני הולך ומדרדר וזה צריך להטריד את כולנו, לכן אנחנו רוצים להפיל את הממשלה בהקדם".

ח''כ מיקי זוהר בוועדה המסדרת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
ח''כ מיקי זוהר בוועדה המסדרת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

"אנחנו נמשיך לאתגר את הממשלה כל שבוע. נכין שוב את הצבעת האי אמון ונהיה מוכנים, וברגע שנזהה אפשרות לרוב בכנסת אנחנו נעביר את ההצעה ונלך לבחירות - אנחנו ערוכים לזה", הוסיף חבר הכנסת מהליכוד, "אני לא חושב שהממשלה הזו תיפול באמצעות עריקים נוספים. אני חושב שהיא תיפול בעיקר משום שהרשימה המשותפת ורע"ם יחליטו בסופו של יום להפיל אותה".

"אני חושב שהציבור רואה את הגישה שאנחנו מקבלים מהממשלה הזו, תחושת חוסר המשילות כשהאויב מחוץ מרים ראש ומפגע בנו באופן מטורף. מקווה שהציבור ייתן לנו 61 מנדטים, ואם הוא אכן ייתן אני מבטיח שאנחנו נמשול", טען ח"כ זוהר.

לאחר מכן ניסים משעל שאל אותו מדוע לא הליכוד לא משל בשנים המרובות שהיה בשלטון, על כך השיב ח"כ זוהר: "יכול להיות שהיינו בשלטון המון שנים, אבל לא מספיק משלנו. אם נחזור להנהגת המדינה אני מתכוון לוודא שתהיה גם משילות".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM