במרצ ממשיכים לנסות לפייס הבוקר (ראשון) את חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי, לאחר הודעת הפרישה מהקואליציה שהפתיעה את המערכת הפוליטית. ח"כ מוסי רז (מרצ) התארח הבוקר בתוכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM, ואמר כי "הכעס שלה מוצדק". חברו למרצ, יאיר גולן, אמר לגל"צ: "שום דבר לא סגור עד שהוא לא סגור. שוחחתי איתה אתמול והיא נשמעה לי הרבה יותר מפוייסת - אני אופטימי ביחס לעתיד".

"ברור שהכעס גדול, ואני חושב שהמשבר לקראת פתרון. הכעס על מרצ, יש לנו אחריות קולקטיבית, אף אחד לא רץ אישית לכנסת, וזה כעס שהוא אפילו מוצדק. אני זוכר כמה כעסתי כשהיו מקרים דומים. יש לכולנו אחריות לסיפור הזה, צריך לזכור שהמהלך הזה שעשתה חברתי זועבי היה בהפתעה לכולנו. אני רוצה לציין ש-83 אחוזים מחברי ועידת מרצ תמכו במהלך הזה, תמיד התנגדתי לשריונים וזה השריון היחיד שתמכתי בו. עדיין לא קרה שום דבר קיצוני". 

הוא התייחס לטענות שנשמעו לפיהן הורביץ התייחס בזלזול לזועבי: "אני לא חושב שניצן לא מתייחס לזועבי בישיבות הסיעה, מה הוא אומר לה במסדרון אני לא יודע. ראיתי כבר מפלגות שיש בהן חיכוכים ומריבות, ודברים נפתרים, לפעמים תוך זמן קצר ולפעמים ארוך. דיברתי עם ח"כ זועבי בחמישי לאחר ההודעה שלה, אני יודע על השיחות שהיו לאחר מכן, אני חושב שזה תואם למה שאמרה בתקשורת - שאפשר לפתור את המשבר". 

 רז הדגיש את החשיבות הרבה בעיניו להמשך קיומה של הממשלה, על אף הקשיים הרבים: "עדיף למרצ שתוכיח שהיא יכולה להכיל גם משברים, גם יהודים, גם ערבים, גם שותפות בממשלה ימנית. אנו לא רוצים לפגוע בקווי היסוד של הקואליציה. כשאנו בקואליציה אנו מונעים את האופציה של בחירות חמישיות, גם את האופציה של ממשלת בן גביר, סמוטריץ' ונתניהו". כמו כן, התייחס גם לסקר 103FM שפורסם הבוקר, ובו מרצ לא עוברת את אחוז החסימה: "תוצאות הסקר משמעותן בחירות שישיות".

בתוך כך, חברת הכנסת מיכל רוזין (מרצ) התייחסה גם היא להתפתחויות הפוליטיות האחרונות, ואמרה בראיון בכאן ב' כי "מרצ עושה הכול כדי שהקואליציה תתפקד כי אנחנו יודעים מה אורב בפינה. הקואליציה היא ימנית, רוב הסיעות הן מרכז-ימינה ואנחנו יחידי סגולה שם, אני אמפטית לקושי של רינאוי-זועבי - קשה להיות חלק מהקואליציה הזאת".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM