הודעתה של חברת הכנסת ג'ידה רינאוי זועבי על חזרתה לקואליציה גררה תגובות רבות מימין ומשמאל והובילה, כצפוי, לסבב התנצחויות נוסף בין ראש הממשלה נפתלי בנט לבין יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ומפלגותיהם. 

לאחר שנודע דבר חזרתה של זועבי, מפלגת הליכוד מסרה: "מה בנט ולפיד הבטיחו וכמה מיליונים הם נתנו לח״כ זועבי תמורת הישרדות ממשלת ההונאה והחולשה שלהם? בנט ולפיד מחלקים 50 מיליארד שקל למנסור עבאס, מאות מיליונים לרשימה המשותפת, עכשיו עוד מיליונים לזועבי - אבל לחיילים שלנו הם לא מוכנים לתת עוד 50 מיליון כדי לתמוך בהצעתנו ל-100% מלגה. איזו בושה. ממשלה שתלויה בשונאי ישראל ותומכי טרור לא יכולה לשמור על אזרחי ישראל, לא מסוגלת לדאוג לחיילינו ולא נלחמת על הציביון היהודי של המדינה".

לאחר מכן נתניהו העלה סרטון ואמר דברים ברוח דומה: "זה לא מפתיע אותי, כי בנט ולפיד מוכנים לעשות הכל כדי לשרוד בשלטון ולצורך זה הם משלמים סכומי עתק, מהכסף שלכם משלמי המיסים, לשונאי ישראל ותומכי הטרור שהממשלה שלהם תלויה בהם. הם כבר שילמו 50 מיליארד שקל לעבאס, שילמו בשבוע שעבר 200 מיליון לטיבי לאיזה כביש שהוא דרש, והיום הם שילמו מאות מיליונים לזועבי. לזה יש להם כסף".

"למה אין להם כסף? להצעה שלנו להשלים את המלגות ללוחמים ל-100%, בסך הכל תוספת של 50 מיליון שקל. זה הבית של בנט ברעננה, זה הסכום, כלום. לזה אין להם כסף, פתאום לזה הם צריכים את הליכוד. אז שיפסיקו לבלבל את המוח הצבועים האלה. שיכניסו את היד לכיס של זועבי, לכיס של טיבי ולכיס של עבאס, ויתנו 100% ללוחמים שלנו כי מגיע להם 100%. ואם הם לא יעשו את זה, הממשלה שלנו שנקים בקרוב בעזרת השם, הדבר הראשון שהיא תעשה היא תתן 100% ללוחמים שלנו".

ימינה מיהרה להגיב לסרטון של נתניהו בעקיצה: "הסיבה שביבי צווח בהיסטריה בסרטון היא כדי לחפות על שקריו. גובה הצעקות כעומק השקרים. הוא יודע את האמת: לא הובטחו שום כספים חדשים לח״כ רינאוי-זועבי. מה שנדון עימה, הוא פתיחת חסמים על תקציבים קיימים מתוך תוכנית החומש שאושרה מזמן בממשלה במסגרת התקציב הקיים, בתחומי החינוך, התשתיות, התעסוקה ועוד. כך היה בממשלה הקודמת וכך בממשלה הנוכחית וכך ראוי. הברית האמיתית היא של בן גביר, ביבי וטיבי שממשיכים לשתף פעולה להפלת חוק ממדים ללימודים".

לאחר הודעתה של ימינה, מפלגת הליכוד פרסמה בחשבון הטוויטר שלה קטע מהסרטון בו הודיעה זועבי על שובה לקואליציה, כשברגע נשמעת פרסומת מוכרת של מפעל הפיס: