חבר הכנסת איתמר בן גביר שוחח היום (ראשון) עם אריה אלדד ובן כספית ב־103fm על המצב הפוליטי, הגיב לתוצאות סקר 103FM שחזה כי אם ירוץ לבד מפלגתו תקבל חמישה מנדטים והבטיח כי אין לו כוונה להיפרד מסמוטריץ':  "אנחנו נרוץ ביחד ועוד נביא את הניצחון של הימין".
 
 בפתח דבריו התייחס לתוצאות הסקר ואמר: "כנראה שבמפלגת מרצ נוהרים לקלפיות כדי להצביע לבן גביר. אני לא יודע ממי אני לוקח מנדטים, אני גם לא רוצה להתבשם מסקרים, הרי אתם יודעים איך זה עובד - היום סקר מגביה אותך ומחר הוא מקטין אותך.

הוא הוסיף: "לכן, אני לא עובד לפי סקרים, אבל אני כן יודע דבר אחד - כשאני עובר ברחוב, פשוט מדהים לראות שכל עם ישראל, ולא רק החרדים או הדתיים, מזדהה ומאמין ותומך במה שאמרתי לאורך כל השנים. זאת, למרות שהשמאל הקיצוני מנסה לעשות לי תדמית של מפלצת וכל הזמן מפחידים את הציבור, אבל זה עובד בדיוק הפוך. הציבור לא מפחד, הוא לא באמת חושב שבן גביר יעשה משהו למישהו".

כשנשאל האם תוצאות הסקר יגרמו לו לפרק את השותפות עם מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ השיב בן גביר: "אני מתכוון לעשות הכל כדי ללכת עם סמוטריץ', אני כן חושב שההליכה שלנו היא טובה ושיש לנו הרכב טוב. לא סתם הפכנו להיות הסיעה השלישית בגודלה לפי הסקרים. אני חושב שאם נעבוד קשה, עוד נביא את הניצחון של הימין".

הוא הדגיש: "אין לי כוונה להיפרד מסמוטריץ' - אני רוצה ללכת איתו ביחד. נראה לי שלכולם ברור היום שבמפלגת הציונות הדתית, אני היום מנדט אחד מתוך שבעה. אז ברור שזה לא היחס. לפני הבחירות נשב ונגיע להסכמות, נעשה הכל כדי לקרב אותן מאוד ואני בטוח שיהיה טוב".

בהמשך אמר בן גביר בתקיפות: "חייבים להעיף את הממשלה הזאת. ממשלה שבה מחלקים מאות מיליונים לפי הדרישה של זועבי. מה זה הסחטנות הזאת? ממשלה שמפקירה את הנגב, את הצפון, את ירושלים. דודי שמש זורקים על השוטרים בירושלים ואסור להם להגיב. ואתם יודעים למה? כי יש לנו ראש ממשלה שהוא סחיט בפני האויבים שלנו, זה כל הסיפור".

על האפשרות שנתניהו יחזור לשלטון אמר: "אני לא ביבי ואני לא ישבתי בממשלה שלו 12 שנים, אבל כשירו על ירושלים, בניגוד לבנט, ביבי יצא למבצע והפציץ אותם. ביבי לא היה מושלם והוא לא חף מביקורת, אבל אחרי כל זה - הוא פי מיליון יותר טוב מבנט. ואם אני וסמוטריץ' נהיה לידו, הוא יהיה פי 50 מיליון יהיה יותר טוב מבנט".    

סייע בעריכת הכתבה: דוד זבולוני, 103fm