הצעת החוק של הקואליציה "ממדים ללימודים" שתעלה להצבעה הלילה הובילה לסערה במשך ימים ארוכים בתוך מפלגת הליכוד. הערב (שני) נחשפה הקלטה של חברת הכנסת מירי רגב, שנתפסה באמצע ישיבת הסיעה שנערכה היום, כשהיא אומרת "אין לנו כאבי בטן על חיילים, על נשים מוכות או מקרי אונס. כולם מבינים שזה הרציונל, אבל כל הזמן מקבלים החלטה, ואז שואלים 'עם החיילים למה לא'?".

השרה לשעבר הוקלטה למעשה כשהיא נוזפת בחבריה לסיעה, על העובדה שהם לא תמיד מבצעים את ההחלטה להתנגד לכל הצעה של הקואליציה: "צריך להיערך נכון ברגע שיש חוק שקשור לחיילים. קיבלנו החלטה כאופוזיציה שאף חוק לא מצביעים בעד אלא אם מדובר במלחמה או מבצע. אבל מה קורה? החלטנו להצביע בעד בהצעה של שר או ח"כית, אז אל תבואו בטענות". עוד היא הוסיפה כי "יוצאים ארבעה או חמישה חברי ליכוד ומודיעים שיצביעו בעד. כל מה שלא נגיד כבר הפסדנו.".

במהלך הישיבה הטעונה, נזף גם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו בחבריו לסיעה. "אין לנו מכשיר יותר טוב לנהל את התעמולה מאשר ראיונות. אני בדקתי את הראיונות שלכם, אין כלום. נאדה. אפס ממה שאמרנו כאן ואמרנו בתדרוכים. אני מדבר בתדרוכים ואני מרגיש ששמים אותי על השתק", התרעם נתניהו.