עו"ד דב וייסגלס, ראש לשכת ראש הממשלה בתקופת שרון, שוחח הבוקר (שלישי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב בתוכניתם ב-103FM, והתייחס לעזיבתו של ראש הסגל טל גן צבי, את לשכת ראש הממשלה. לשאלה שנשאל בנוגע להתרחשויות בלשכה בעת שכזו, ענה וייסגלס כי "בעיקרון לשכות של ראשי ממשלה זה מקום צפוף מאוד, דחוס מאוד, עתיר יצרים, עבודה קשה, שוחקת, אחראית מאוד שבאמת ממצה מאדם את הכול - את שעותיו, את פרטיותו, את הקשרים החברתיים שלו, הקשרים המשפחתיים שלו, לעיתים גם מעמידה אותו במצבים שאינם נוחים מול המילייה החברתי והמשפחתי". 

הוא המשיך להסביר את טענתו לפיו העזיבות שמתרחשות לאחרונה בלשכתו של בנט, אינן דבר מיוחד במקום שכזה: "השחיקה היא ענקית ואנשים עוזבים. אני לא חושב שזו לשכה מתפוררת. אם תסתכל על ההיסטוריה של לשכות ראש ממשלה, אתה תגלה עזיבות תכופות, לאחר גם תקופות קצרות יחסית". 

כמו כן, הוא גם התייחס לאחריותו של ראש הממשלה במצב הנוצר: "זה בהחלט עשוי להיות אירוע משמעותי מבחינתו של ראש ממשלה, על אחריותו לארגן את הלשכה מחדש, למצוא אנשים ראויים". וייסגלס טען כי גם בעת הזו, כאשר לא ברור כמה עוד הקואליציה תצליח להמשיך לתפקד, ניתן למנות מחליפים ראויים: "גם אם זה לתקופה קצרה וגם אם זה לתקופה מאתגרת. מבחינת שלל העיסוקים, אולי זה המקום המרתק ביותר שישנו בארץ".

לסיום, ראש לשכת ראש הממשלה לשעבר, התייחס גם לכושר המנהיגות של ראש הממשלה בנט: "גם אם תציץ אחורנית על לשכות של נתניהו, של שרון, של בגין, של ברק, של רבין, שכולם אנשים עם כריזמה, אתה תגלה עזיבות חדשות לבקרים. אין מה לעשות, אלה זמנים אחרים, הטיפוס של המנהיג המצוי השתנה לחלוטין. כשאני הגעתי ללשכת שרון בשנת 2002, היו מאחוריי 20 שנה של היכרות אינטנסיבית עם האיש, עוד בעצם היום שגויסתי לשירות מילואים כפרקליטו לצורך הכנתו לוועדת החקירה של סברה ושתילה, והגעתי ללשכה אחרי 20 שנה של היכרות אישית ומקצועית מאוד מאוד קרובה".

הוא המשיך להסביר את עמדתו בנושא: "המנהיגים של היום הם צעירים יותר, הם מגיעים למשרות הרמות ביותר אחרי תקופת הבשלה קצרה יחסית. האנשים סביבם לא נושאים את אותו מטען של שנים, של היכרות אינטימית, של ידיעה. אני כבר ידעתי על מה הוא חושב (שרון), או מה הוא רוצה להגיד, כמעט לפני שהדברים נאמרו".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM