חוק "ממדים לימודים": לאחר שהצעת החוק, לפיה גובה מימון הלימודים ללוחמים יעלה ל-75%, עברה ברוב של 55 תומכים, המתקפות מצד האופוזיציה נמשכות. חבר הכנסת פטין מולא (הליכוד) שוחח הבוקר (שלישי) עם ינון מגל ובן כספית ב-103FM ותקף בחריפות: "אנחנו רואים מה קורה בממשלה המזו***ת הזאת שבאמת אין לה קיום יותר".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בפתח דבריו, אמר חבר הכנסת מולא: "איפה רה"מ החליפי שאוהב את החיילים והמשפחות שלהם ודואג להם? מדוע הוא לא מבקר את המשפחות השכולות? מדוע הוא לא הולך למשפחות הללו? והוא מכתיב לנו מוסר? יאיר לפיד הצביע אתמול נגד ההסתייגות שלנו על 100% לחיילים". ח"כ מולא לא חזר על דבריו ואמר: "בוודאי מזו***ת. אם אני שומע את בני גנץ בצהריים אומר שהוא לא יקבל השתמטות של אף אחד ממרכיבי הקואליציה בהצבעה על 'ממדים ללימודים', מה הוא חושב על השותפים שלו מרע"מ? לא מזו***ת?".

פטין מולא  (צילום: מרק ישראל סלם)
פטין מולא (צילום: מרק ישראל סלם)

לאחר מכן, התייחס להתבטאויות של חברת הכנסת מירי רגב: "ההתבטאויות של מירי מיותרות. מי שאיבד את הערכים מזמן, אלו נפתלי בנט ולפיד שמכרו את המדינה למחבלים, השותפים שלהם מרע"מ שהם שותפים של חמאס". כנשאל על "הרומן" בין ח"כ בנימין נתניהו למנסור עבאס אמר: "זה כלאם פאדי".

בהמשך, נשאל על דעתו בנושא חוק הלאום והשיב: "כשנחקק חוק הלאום אני לא הייתי בכנסת ואני נלחם במלחמה להעביר את חוק עיגון מעמדה של העדה הדרוזית. החוק הזה בא ואומר שלעדה הדרוזית יש מעמד מיוחד במדינת ישראל ומגיע לה שוויון אזרחי ולאומי כמו כל תושב במדינת ישראל. מי שנוטל חובות צריך לקבל זכויות, נקודה. לא יעזור לאף אחד".

ח"כ מולא הוסיף: "למה שאני לא אקבל זכויות לאומיות כמוך? למה, אתה יותר טוב ממני? אתה שירת בצה"ל יותר ממני? יש לך משפחות שכולות יותר ממני? אתה נכה צה"ל יותר ממני? למה? יש לי נכדים שגרים בקיבוץ ולומדים עם יהודים וחיים עם יהודים ומדברים עברית ולא ערבית, לא מגיע להם כמו התלמיד הזה שלומד איתם בקיבוץ?".

"יש כאלה שרואים שזה פוגע. לי זה לא מפריע ולא מזיק, אבל יש כאלו שרואים בזה פגיעה ויש כאלו שלא רואים בזה פגיעה. אנחנו רואים את עצמנו ואנחנו חשים את זה ומרגישים את זה, ואני כעובד מדינה 33 שנים וכנכה צה"ל והכול, אני ראיתי, היו אפליות נגד דרוזים ונגד חברות אחרות, אבל היום אין שום בעיה עם הקטע הזה. יש לנו חוק שבא לעגן את מעמדה של העדה הדרוזית, חוק יסוד", סיכם.

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103fm