בן כספית וינון מגל שוחחו הבוקר (שלישי) בתוכניתם ב-103FM על הנושאים הבוערים ביממה האחרונה במדינה, ביניהם נאום "כאבי הבטן" של חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) שעורר סערה. רגב אמרה לחברי סיעתה "אנחנו אופוזיציה לוחמת. אין כאבי בטן למקרי אונס, ואין כאבי בטן עם נשים מוכות ואין כאבי בטן עם חיילים". 

כספית: "הכותרת הזאת הייתה מרוחה על כל התקשורת אתמול. היא אומרת דבר פשוט - היא אומרת, אין כאבי בטן, לא נאנסות, לא לוחמים, כלום. אנחנו רוצים להפיל את השלטון ואנחנו נעשה הכל. אין כאבי בטן עם נכים, אין כאבי בטן עם מקרי אונס, אין כאבי בטן עם נשים מוכות ואין כאבי בטן עם חיילים, רק ביבי". 

מגל הודה כי רגב עשתה טעות, והסביר: "מירי עשתה פאול. יכול להיות שהוציאו את דבריה (מהקשרם). למה היא טעתה? כי זה לא נכון באופן אמיתי. הליכוד לא אמר, 'לא אכפת לנו מחיילי צה"ל', הוא אמר, 'יש לנו הצעה נגדית להיטיב עוד עם חיילי צה"ל'. זאת הייתה ההצעה, לכן יכול להיות שבאמת הוציאו דברים מהקשרם". 

לאחר מכן שוחחו השניים על שר החוץ יאיר לפיד (יש עתיד) שענה לטענות על הכספים הקואליציוניים לחברה הערבית והשוואתה לחברה חרדית. 

מגל: "שאלו את לפיד אתמול על הסחטנות. מה ההבדל בין מה שהוא נותן לערבים לבין מה שהוא כל היום בכה על הסחטנות לחרדים. כלומר, לחרדים אלה לא צרכי ציבור אמיתיים, ולערבים אלה צרכי ציבור אמיתיים. מי מצביע לאיש הזה?".

כספית: "החרדים העבירו לעצמם את הכסף, גפני ישב על הקופה, הם קיבלו את התפקידים ואת התקציבים מראש. מה שקרה עכשיו במשבר האחרון עם זועבי, זה שבגלל תוכנית החומש שהממשלה הזו העבירה, הכסף היה תקוע. אז כן, הם מיעוט מופלה וצריכים אפליה מתקנת וזה מה שהם מקבלים". 

מגל: "אבל לפיד אמר שלאלה באמת מגיע ולאלה לא מגיע. זה מה שהוא אמר. שאלה צרכי ציבור אמיתיים ואלה לא צרכי ציבור. לצורך העניין, תלמידי ישיבות זה לא צרכי ציבור. זה מה שהוא אמר".