פלסטינים יידו הלילה (בין שלישי לרביעי) אבנים בסמוך לחווארה לעבר רכב ישראלי ובו בנה של חברת הכנסת אורית סטרוק ושני נכדיה. האב נפצע באורח בינוני ומאושפז בטיפול נמרץ עם שברים בגולגולת, בתו כבת שנתיים וחצי ובנו כבן ארבע וחצי במצב קל.

בתוך כך, חברת הכנסת אורית סטרוק כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "ערבים ניסו לרצוח את הבן והנכדים הקטנים שלי בחווארה!!".

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון: "דם יהודי נשפך שוב ושוב בשומרון, ומה הממשלה עושה? מפנה את חומש. הממשלה הזו מאבדת את ההרתעה שוב ושוב, והיא חייבת להתעשת. הממשלה הזו נכשלת בביטחון, נכשלת בהתיישבות ואנחנו נחליף אותה".

חה"כ סטרוק נאמה היום במליאת הכנסת והתייחסה לאירוע: "הפיגוע הזה נועד להיות פיגוע רצחני, יכולנו להיות היום בשלוש לוויות. אני רוצה שאנשים ימשיכו להתפלל שהבן שלי ימשיך להחלים מהפציעה הלא פשוטה הזו, בעוד שהילדים משתחררים עכשיו מביה"ח".

"אני חושבת על הרגע הזה, על החבורה הזו של ערבים שעומדים בחווארה, רואים רכב עם אבא צעיר ושני ילדים קטנים בני שנתיים וחצי וארבע וחצי ורוגמים אותם באבנים במטרה לרצוח אותם, מאיפה מגיעה האכזריות הזו, על מה זה יושב? הדברים האלה קורים כל יום, כמה פעמים ביום, עכשיו הם חצי הצליחו וזו אני, אבל זה קורה כל הזמן". 

עוד הוסיפה ותקפה ש"אין עם בכל העולם שבספר החוקים שלו כתוב שככל שאתה רוצח יותר יהודים, אתה מקבל משכורת יותר גבוהה. ולכן אלעזר שטרן ואבי דיכטר חוקקו את החוק לקיזוז משכורות מחבלים, אז איך אתם מפרים מאוגוסט את החוק הזה ואתם חתומים על הצ'קים של המחבלים? אין דבר כזה בשום מקום בעולם, שכשהם ירצחו את בניה של מדינה מסוימת, חברי כנסת של אותה מדינה ילכו לבקר אותם ויהללו ויחבקו אותם, אין דבר כזה בשום מקום בעולם. אתם מקבלים מהם הנשמה מפה לפה, מאחמד טיבי ומהחברים שלו".