הפגנת הסטודנטים הפרו-פלסטינית באוניברסיטת בן גוריון תעלה לאוניברסיטה ביוקר? היום (רביעי) צייץ שר האוצר אביגדור ליברמן ביקורת חריפה נגד ההפגנה והודיע: "הוריתי לבחון את התנהלות האוניברסיטה במטרה להפעיל את סמכותי להפחית מתקציבה".

בציוץ המלא כתב ליברמן: "לא נשלים עם אירועים כמו שראינו באוניברסיטת בן גוריון. בהפגנה שנערכה נעשו ונאמרו דברים ששוללים את קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית". לאחר מכן הוסיף ליברמן את ההודעה הדרמטית על האפשרות להפחית מתקציב האוניברסיטה.

ביום שני האחרון נערכו באוניברסיטה שתי הפגנות, האחת כללה דגלי פלסטין והשנייה כללה דגלי ישראל. מהאוניברסיטה נמסר: " נוכחנו שוב לראות שהקמפוס שלנו מכיל סטודנטים וסטודנטיות מכלל החברה הישראלית והמחזיקים במגוון דעות והשקפות. האוניברסיטה מהווה נקודת מפגש, בה ניתן להתוודע ולהכיר מקרוב אנשים, רעיונות חדשים ותפיסות עולם שונות. על כן, אפשרנו לקיים שתי עצרות פוליטיות עם דעות מנוגדות. אנו גאים בסטודנטיות ובסטודנטים שלנו המגלים אכפתיות כלפי הסובב אותם, מביעים את דעתם. היום הם התעמתו עם דעות מנוגדות, אך שמרו על הסדר הציבורי וניהלו את העצרות באופן ראוי. בצד חילוקי הדעות הפוליטיים הסטודנטיות והסטודנטים שלנו יודעים לעבוד יחד במעבדות, בכיתות ובפעילויות החברתיות".