בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (חמישי) את תוכניתם ב-103FM בדיון על מצעד הדגלים ביום ירושלים הצפוי להתקיים ביום ראשון הקרוב, והתייחסו לקריאות מצד מספר גורמים בקואליציה ממרצ ורע"מ שלא לקיימו במתכונתו הנוכחית.

ינון: "חגיגות יום ירושלים יועברו כנראה לרעננה השנה, זו פשרה שהושגה. תהלוכת הדגלים תהיה ברחוב ציפמן – כך נפתור את הבעיה עם האיומים של חמאס וחיזבאללה. לגופו של עניין ובאופן רציני, עצם הדיון על אם אנחנו יכולים לצעוד בירושלים או לא עם דגלי ישראל - הפסדנו".

בן: "אני לא מסכים איתך. עצם העובדה שנולדנו לעולם שבו אחרי X שנים אנחנו צריכים למות – גם הפסדנו. מי שממליץ וקובע איפה יצעד ומתי אלו גורמי הביטחון. אגב, בזמן נתניהו הם המליצו להפסיק את המצעד והוא הפסיק. הציונות ניצחה, ושום דגל אש"ף לא ישנה את זה וגם לא אם נצעד משער שכם ליפו זה לא ישנה את זה".

ינון ענה לו: "אתה טועה. זו לא הפעם הראשונה שבה אתה טועה. אתה טועה כל יום, לפחות כמה פעמים".

בן: "אני טועה בגדול בזה שאני עולה פה לשידור, אבל אמשיך לעשות את זה".

ינון: "אני מציע לך ולשאננים להתעורר כי מה שאתם רואים זה לא צחוק. זה דבר אמיתי ורציני ויכול להיות פה אסון". 

בן: "אתמול מקלב דיבר על זה שאתם מנהלים משא ומתן על ממשלה חליפית, ושביבי כבר יודע שהוא מוותר על הרוטציה. הוא אומר שזו הייתה טעות בגלל מבחן התוצאה, כי הוא לקח את המדינה לבחירות, לא הצליח להקים ממשלה – ורק בגלל זה זו הייתה טעות? לא מר מקלב, תתבייש לך. לאן הוא לקח אתכם האיש הזה? 'חרדים', עאלק".

ינון: "אתה לא תקבע לנו מי יהיה המנהיג שלנו - אתם לא דמוקרטים. אתם מבלבלים את המוח עם הכתבי אישום שמתנפצים בבתי משפט. כל החרם שלכם על ביבי, זה הכל שקר. אתה אומר שהוא גדול המסיתים - תן לי פעם אחת שהוא הסית, פעם אחת. ביבי נתניהו הוא בן אדם עם הכי הרבה קלאסה בפוליטיקה ישראלית. אתם המצאתם, זו הנדסת התודעה הכי גדולה שהייתה כאן אי פעם. לאנשים נמאס, הם מתעבים את זה. הוא עולה מעלה מעלה ואתם יורדים מטה מטה". 

סייעו בהכנת הידיעה: מאור ראטה ועדן בן ארי, 103FM