הסערה בקואליציה: לאחר שהודיע כי יפסיק להצביע עם הקואליציה, ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) התראיין היום (חמישי) בתוכניתם של סיון כהן וגדעון אוקו ב-103FM, והתייחס לסערה שעורר במערכת הפוליטית.

"אצביע בעד הממשלה בהצעות אי אמון, אבל מנגד יש ממשלה שמבצעת החלטות חד צדדיות בלי ועדת כלכלה", אמר ח"כ ביטון בפתח הריאיון, "אני תושב ירוחם והתחבורה הציבורית התייקרה באופקים, קריית שמונה, טבריה, ערד ומצפה רמון ב-130 אחוז. דמיינו מה היה קורה אם היינו מעלים את מחירי הדלק ב-50 אחוז".

"היו לי ויכוחים גם עם שר האוצר ליברמן והגענו להסכמות. אנחנו יודעים לפתור בעיות אבל יש שרים שלא סופרים את ועדות הכנסת ועושים דברים שמערערים את יציבות הקואליציה", הוסיף, "איך ניתן לחיות בשלום עם עליית מחירים כזו בתחבורה הציבורית? זו פגיעה בחלשים".

לאחר מכן התייחס חבר הכנסת מכחול לבן לקריאות של גורמים בקואליציה שלא לקיים את מצעד הדגלים ביום ירושלים במתכונתו הנוכחית, ואמר: "תמיד היה מצעד ותמיד הוא צעד. לישראל זכות לקיים מצעד, צריך לעשות את זה בתבונה בלי אצבע בעין. המצעד הזה קיים 40 שנה ואני צעדתי בו כנער בבני עקיבא. כל צעד של מפלגה שהוא אצבע בעין למפלגה אחרת צריך להירגע. לא מיכאל ביטון ולא כחול לבן יפילו את הממשלה הזו, תקליטו אותי".

לבסוף נשאל ח"כ ביטון לגבי הדיווחים על משא ומתן בין גנץ לנתניהו בדבר הקמת ממשלה חלופית, והשיב כי "אין שום משא ומתן. יש תקשורת כל הזמן בנושאי חקיקה, וגנץ מדבר כל הזמן עם גורמי קואליציה ואופוזיציה. כחול לבן לא תפיל את הממשלה הזו".

סייע בעריכת הידיעה: יניכ מורוזובסקי 103FM