ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (חמישי) את השעה השנייה של תוכניתם ב-103FM בוויכוח על כוונתו של ח"כ יולי אדלשטיין להתמודד מול נתניהו בפריימריז לראשות הליכוד, ובמהרה הגיעו לעימות קולני על התנהלות הפרקליטות במשפט נתניהו לאור המכה שחטפה התביעה מבית המשפט השבוע.

מגל התייחס בפתח דבריו להצהרתו של אדלשטיין ואמר: "גם גדעון סער אמר שהוא בא להתמודד מול נתניהו ושהוא לא יעזוב, ועזב, הכול אישי. יולי אדלשטיין מגוחך. המרוץ שלו פתטי, אין לו שום סיכוי. יולי אדלשטיין לא יהיה הבא בתור אחרי נתניהו, אין לו שום תמיכה. יש לו כנראה ג'ובות לשרוף אז הוא מוכן לשרוף את המועדון".

מגל הוסיף: "הבנתי שב'חדשות 13', אחרי שהשופטים אתמול עשו לפרקליטות זובור, לא הכניסו דיווח אחד ממה שקרה אתמול במשפט. לא משדרים על זה אפילו שנייה אחת, איזו בושה של תקשורת. על מה אתם מדברים? כל היום אתה מביא לי, 'ההוא אמר, ויולי אדלשטיין' - מי זה יולי אדלשטיין? איזו תמיכה יש לו בליכוד? מיליוני אנשים רוצים את נתניהו ראש ממשלה. אני כבר לא יודע מה לעשות, תלמדו דמוקרטיה. אתם פשוט אנשים פשיסטיים, הפלתם ראש ממשלה, ועכשיו מתברר שהכול היה שקר. תתעוררו, הוא הולך לחזור, הילדים ילכו הביתה - חוץ מלפיד, שאין לי מושג מי מצביע לו".

כספית השיב: "לא הוכח שלא הייתה שיחת הנחיה, אבל זה לא יעזור כי אני מדבר לקיר אטום לגמרי, לא קולט, לא מקשיב, לא כלום. הדבר היחיד שמוכח בבית המשפט זה מה שאומרים השופטים בפסק הדין. השופטים מקשים על הפרקליטות בבקשה לתקן את כתב האישום, אני לא יודע מה החליטו בסוף. גם אם הבקשה הזו לא תתקבל, זה לא אומר שום דבר, אפשר להרשיע בשוחד גם בלי שיחת ההנחיה, כפי שהסבירו לכם משפטנים 1000 פעמים".

כספית הוסיף: "כל הסקרים שנערכים מראים שניר ברקת מביא 30 מנדטים לליכוד, בגלל 4 מנדטים המדינה תקועה. האיש הזה לא כשיר להנהגה. את ההחלטות מקבלים גברת נתניהו ונתניהו ג'וניור, וזו הסיבה שהוא לא ראש ממשלה. מי מצביע ליש עתיד? מי שאתה קראת להם 'בבונים'".

מגל ענה בבוטות: "תפסיק עם השקר המטומטם הזה, אתם שנים קוראים 'בבונים' לליכודניקים, אז פעם אחת אמרתי לכם שאתה בבונים. הנה אני אומר לך, אתה בבון, כי אתה כל היום אוכל בננות וצועק, 'ביבי' כמו קוף בכלוב. אתם בבונים שמצביעים ליאיר לפיד, אחרי ששנים אתם מלמדים אותנו שאנחנו בבונים, אז תפסיק עם הקשקוש הזה. האמת היא שאתה ראש הבבונים". 

כספית: "מותר לך לגדף אותי, בניגוד לך אין לי כבוד, אתה יכול להגיד עליי מה שאתה רוצה. מדובר בשקרן, הוא קרא פה בדם קר ובמצח נחושה למצביעי יש עתיד 'בבונים'. אני בחיים לא קראתי למצביעי הליכוד 'בבונים' מהסיבה הפשוטה שהייתי מבין מצביעי הליכוד, יש מצב שאחזור להיות מבין מצביעי הליכוד אחרי שהמשפחה הזו תועיל לשחרר. התיקון האחרון של השקרן - מגיל שנה לא נגעתי בבננה, כבר 60 שנה".

מגל: "שנים אתם אומרים על הליכודניקים שהם בבונים, פתאום אתה נפגע שאמרתי על הלפידים שהם בבונים. אתה שקרן, מאיפה באה המילה 'בבון'? מי הביאה אותה לשיח?"

כספית: "קראת פה בדם קר ובמצח נחושה למצביעי יש עתיד 'בבונים' בלי שום פרובוקציה, סתם ככה כי בא לך, ועכשיו אתה מנסה לזרוק את זה עליי, זה לא יצליח".

סייע בהכנת הכתבה: מאור ראטה, 103fm