שר האוצר, אביגדור ליברמן, הגיב הבוקר (שישי) בפוסט בפייסבוק לביקורות שנשמעות עליו ועל מפלגתו, ועקץ את פרשן חדשות 12, עמית סגל, ואת מגיש 103FM, ינון מגל, אותם כינה "ראשי תא הכתבים הביביסטים".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

ליברמן התייחס לביקורת על הצבעת ישראל ביתנו נגד חוק של האופוזיציה העוסק בעברייני מין: "כפי שהבטחנו במערכת הבחירות בתאריך 15/2/21 - עוד טרם הקמת הממשלה, הגישה ישראל ביתנו בתאריך 10/5/21 הצעת חוק המחייבת לגזור על עברייני מין שהורשעו באונס קטינים וקטינות מאסר עולם וזאת ללא אפשרות למתן חנינה. לצערי עמדת משרד המשפטים ועמדת רוב השרים בוועדת שרים לחקיקה הייתה נגד הצעת החוק הנ״ל. מאז אנחנו נמצאים בשיח עם משרד המשפטים במטרה להביא לענישה מקסימלית על אונסי קטינים וקטינות, ובתקווה להגיע להסכמה ולהעביר את החוק עוד במהלך כנס הקיץ".

בהמשך פירט ליברמן את הישגי מפלגתו והוסיף: "הדבר העיקרי שהבטחנו זה להחליף את השלטון והעומד בראשו, להקים ממשלה בלי ש״ס ויהדות התורה ולקבל את תיק האוצר בידינו וגם את ההבטחות המרכזיות שלנו - קיימנו".

"הניסיון הפתטי שלכם ושל יתר הכתבים הביביסטים לחפש את ישראל ביתנו במטרה למצוא משהו שלא קיימנו או לעקוץ אותנו בכל הזדמנות אפשרית רק מוכיח עד כמה אתם עוסקים בפרופגנדה ולא בעיתונות ועד כמה כואבת לכם כל הצלחה שלנו. אל דאגה, כל מה שהבטחנו נקיים גם אם לפעמים זה לוקח יותר זמן ממה שחשבנו. אצלנו מילה זה מילה", סיים ליברמן.