עזיבה נוספת: נעמי ששון, העוזרת האישית של ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיעה הערב (שני) על עזיבתה. ששון מצטרפת, לגל העזיבות האחרון בלשכתו. זאת, לאחר פרישתם של טל גן צבי ושמרית מאיר, אשר התפטרו מתפקידיהם במהלך החודש החולף.

"את נעמי הכרתי בשנת 2016. היא החלה את דרכה בלשכתי במשרד החינוך ומאז צמחה והלכה איתי דרך ארוכה: כמנהלת לשכה, כעוזרת אישית וכיועצת מסורה, מקצועית ובעיקר - כאדם של אנשים", כתב בנט בחשבון הטוויטר.

עוד סיפר: "24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, מהבוקר עד הלילה וחוזר חלילה - ידה בכל, מהמשימות הגדולות ועד הפרטים הקטנים, בחיוך חם ובכבוד לכל אדם. היא הייתה לי לעזר רב, ועכשיו - כמו אבא גאה - אני נרגש עבורה, כי הגיעה העת לפרוס כנפיים לקראת אתגרים חדשים. בהצלחה נעמי יקרה! מחכה לך כאן עם פינה חמה וזכרונות נפלאים". 

מוקדם יותר, ראש הממשלה נפתלי בנט הודיע על מינויו של עורך הדין עדן ביזמן לתפקיד ראש הסגל בלשכת ראש הממשלה. במקביל, בנט הודיע כי קרן הג'יוף תמונה לתפקיד יועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה.

בנט אחרי הפלת הצעת האי אמון: "רוב הדומם בישראל רוצה בהצלחת הממשלה"

עו"ד ביזמן, בן 36 ואב לארבעה, בעל תואר ראשון במשפטים ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר-אילן. הוא ייכנס לתפקיד בימים הקרובים, לאחר שיסיים תהליך חפיפה סדור ויעבור את אישור נציבות שירות המדינה.

עורך דין עדן ביזמן (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
עורך דין עדן ביזמן (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

ביזמן כיהן בשנה האחרונה כמשנה למנכ"ל משרד רה"מ, כשבתפקידו הקודם שימש כמשנה למנכ"ל משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור. קודם לכן שימש כראש מטה המבקר וכיועץ בכיר לשר החינוך בזמן כהונתו של בנט בתפקיד.

במקביל, קרן הג'יוף, בת 32, לשעבר דוברת פיקוד הצפון וראש מדור דיפלומטיה ציבורית בצה"ל, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה ותואר שני בתקשורת פוליטית מאוניברסיטת בר-אילן, תיכנס כאמור לתפקיד יועצת מיוחדת לעניינים בינלאומיים ותקשורת זרה. כיום היא משמש כדוברת רה"מ לתקשורת זרה.

קרן הג'יוף (צילום: חיים צח, לע''מ)
קרן הג'יוף (צילום: חיים צח, לע''מ)

ראש הממשלה איחל לשניים הצלחה רבה במילוי תפקידם וציין כי הוא סמוך ובטוח שיעמדו באתגרים הניצבים לפתחם.