צעדת הדגלים שעברה אתמול בשכונות ירושלים עברה בשקט יחסי, אך מיד לאחריה פרצו מהומות בשכונת שייח' ג'ראח. במהלך המהומות, הגיע למקום חבר הכנסת איתמר בן גביר, שסיפר הבוקר (שני) על האירועים והתמונות מההתפרעויות בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM.

"הטרור לא מבין שמתקפלים בפניו, הוא רודף אחרי אלה שמתקפלים בפניו. אם אנחנו מגיעים עם נחישות ויוזמה הם מבינים את המסר. כך היה, צעדנו הם השמיצו, הרמנו את הדגל ואז חמאס הבין את המסר, ככה זה עם טרור, אם אתה לא מתקפל לפניו הוא מתקפל לפנייך", אמר בן גביר.

עוד הוסיף יו"ר עוצמה יעודית כי "בממשלה סתם נותנים לעצמם תשבחות, 'איזה יופי צעדו'. כשאני עליתי להר הבית זרקו עלינו אבנים וצעקו לי 'איטבח אל יהוד'. גם הילדים חטפו אבנים, אז נפתלי בנט רחוק מלהתרברב".

לאחר מכן הוא סיפר על הפרעות בשכונת שייח' ג'ראח: "הבית זרקו אבנים וצעקו 'יטבאח אל יהוד' וחטפנו אבנים גם ילדים. עזבתי את האירוע בכותל הזעיקו אותי לשמעון הצדיק כי הרביצו ליהודים. בנט רחוק מלהתרברב. יש לי ביקורת, אנחנו רחוקים השנה מבאמת להרגיש כל כך בטוח בטח בירושלים - שער שכם כבשו את המקום הזה חבורות של בריונים שמרביצים לכל יהודי שעובר שם. ירושלים צריכה להיות בידנו ולא ניתן לפורעים להרים ראש. אנשים עוברים בשער שכם וכל הזמן חוטפים. כשאתה עולה להר הבית אתה מרגיש שזה המקום הכי קדוש לעם ישראל, אנשים רצו אליי ואמרו לי יטבח אל יהוד ולא הבנתי איך המשטרה לא עוצרת אותם".

בנוסף, חבר הכנסת התייחס לסקרי המנדטים האחרונים, אשר צופים לו חמישה מנדטים. "יש גל אהדה שאני לא זוכר כמותו, הסתובבתי במצעד והיה מדהים. אני רואה כמה אנשי שמאל חוששים ויוזמים עלי תחקירים, ב"הארץ" יש כל יום טור, הם משמיצים ומכפישים והאהדה אלי רק גדלה".