דבריו של שר הביטחון, בני גנץ, היום (שני) בישיבת סיעת כחול לבן, כי "הגיע הזמן לשקול את הגדרת ארגונים כמו לה-פמיליה כארגון טרור", עוררה תגובות רבות במערכת הפוליטית.

כאמור, גנץ אמר בישיבת הסיעה: "אתמול התקיים מצעד הדגלים בירושלים, אנשים חגגו את העיר שחוברה לה יחדיו. מדינת ישראל שמרה על ביטחונה וריבונותה לצד שמירה על הסטטוס קוו וכך נמשיך לנהוג. משטרת ישראל והשב"כ פעלו מול טרוריסטים ופורעים מוסלמים שהתפרעו בהר הבית ואף עשו בו את צרכיהם. צריך לגנות אותם בכל העולם. הם גם פוגעים בשאר המוסלמים. לצערי גם שמענו קומץ של גזענות מצעד של אנשים מוסתים".

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה, אמר: "ממשלת השינוי היא שאישרה את מצעד ״מוות לערבים״ של להב״ה ולה-פמיליה. אם לפיד וגנץ באמת נגד הכהניסטים - שיכריזו על להב״ה ולה-פמיליה ארגוני טרור. פחות גינויים ויותר מעשים".

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב אמר: "עוד לפני שהייתי שר, פניתי ליועץ המשפטי לממשלה במטרה לבחון את האפשרות של הוצאת 'לה-פמיליה' ו'להב"ה' מחוץ לחוק. מדובר בקומץ רעשני וקשה. אני מתכוון לשוב ולפנות ליועצת המשפטית לממשלה כדי להוציא אותם אל מחוץ לחוק. אין ספק שהם פוגעים בביטחון מדינת ישראל, בביטחון הפנים במדינת ישראל, פוגעים במכנה המשותף הרחב שלנו, וצריך להוציא אותם מחוץ לחוק".