בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (רביעי) את תכניתם ב-103FM בהתייחסות לכתבה שפורסמה במגזין של ערוץ 14, בה נכתב "כך משליטים ארגוני השמאל הרדיקלי את דת הלהט"ב על מדינת ישראל", שעוררה זעם. 

בפתח הדברים ינון הדגיש: "אני לא קראתי את הכתבה במגזין 14, ולא כל מה שהכותבת הספציפית הזאת כותבת, אני מסכים איתו, אבל עם כל הכבוד לזכות הדיבור וזכות הביטוי, זה נכון לגבי כולם. אחד החברים הטובים שלי הוא הומו וזה מהמפורסמות".

בן תהה: "אתה יודע מה זה מזכיר?", וינון השיב: "זה בסדר, שיזכיר למי שיזכיר את מה שהוא מזכיר. הביקורת על הקהילה הדורסנית, כולל בתוך הקהילה כלפי הומואים ימניים שחושבים אחרת, שהופכים אותם ללא לגיטימיים, על הדורסנות של הקהילה הזאת, על זה אסור לדבר? על זה אסור להעביר ביקורת? אתם השתגעתם?".

דגל הגאווה (צילום: רויטרס)
דגל הגאווה (צילום: רויטרס)

"הדורסנות של הקהילה?", ענה בן. "כן, דורסנות, כולל להומואים ימניים שמרגישים את זה בתוך הקהילה. אם מישהו רק מעז לצייץ משהו שלא נראה להם, איזה הומו שהוא ביביסט, 'יהרגו' אותו", טען ינון.

בן שאל: "תגיד, אתה לא זה שמעריץ את אמיר אוחנה, שאגב קולו לא נשמע?". ינון אמר בתגובה כי "אדרבא ואדרבא. מה שעשו לאמיר אוחנה בקהילה, זה בדיוק מה שאני מדבר עליו".

בהמשך, התייחסו לדיווחים לפיהם מנוהל משא ומתן לחבירה בין תקווה חדשה לליכוד. "אני רואה את גל הספינים על משא ומתן של גדעון סער עם בנימין נתניהו. מפיצים את הפייק הזה כדי לייצר לחץ על העריקים הפוטנציאליים", טען כספית.

"אתם שופרות, מיכל שיר עושה מה שסער אומר לה - מלא על מלא. אין לה מחשבה עצמאית, היא שולייה, רק עושה את דברו. אתם כל הזמן מדברים עלינו ואמרים שאנחנו שופרות, אבל המציאות הוכיחה כמה אתם בעצמכם שופרות ועושים את דבריו של האנשים האלה שהיום בממשלה - של סער, של בנט, של לפיד, של ליברמן. כל היום מקבלים תדרוכים ואז מדברים עלינו. אני, האדם הכי חופשי שיש", השיב מגל. 

בתגובה אמר בן: "אני חושב שאתה קצת מתבלבל, אתה רואה את הכבשים שצועדות אחרי החלילן מהמלין בליכוד, איך אף אחד לא מעז להמרות את פיו ואתה מנסה להשליך את זה על מפלגות אחרות. אני גאה מאוד להיות זה שחשף ראשון את כל המערך, ראש הממשלה בנט קורא לזה 'מכונת הרעל'. זה מערך תעמולה, הפגנות, מחקרים, הדהודים. זה מערך ממומן".

ינון השיב: "אתה דיברת על הכבשים בליכוד לעומת המפלגות האחרות? איפה ראית דיון כמו שהיה בליכוד על החוק 'ממדים ללימודים'?".