הדיון  היום (רביעי) על חוק ההכרה באחים השכולים הפך למהומה גדולה במליאה, שכללה הוצאת מספר חברי כנסת מאולם המליאה. במהלך העימות, תקפה חברת הכנסת, מיכל שיר (תקווה חדשה), את חברי הכנסת מהליכוד ואמרה: "שמחה שעזבתי אתכם, חבורת חלאות!"

כזכור, ח"כ שיר נבחרה לכנסת ה-21 מטעם הליכוד, וכשנה לאחר מכן הודיעה על התפטרותה מהכנסת על מנת להצטרף למפלגתו של גדעון סער. כאמור, הדיון על החוק הפך למהומה גדולה, זאת לאחר שחברת הכנסת אורית סטרוק הודיעה על התנגדותה לחוק, ותקפה את הממשלה וכלל הסיעות החברות בה. "תחשבי כמה אחים שכולים התווספו לנו בגלל החברים שלך, השותפים שלך לקואליציה. כמה עוד אחים שכולים שלא עוד ועוד פיגועים", אמרה.

חבר הכנסת אחמד טיבי, שמשמש בדיון כיו"ר הכנסת, השיב: "זו האשמה חמורה מאוד. את מאשימה חברי כנסת ערבים שותפים באחריות לרצח והריגה", וסטרוק השיבה - כן. טיבי המשיך ותקף: "את מעלילה על חברי כנסת בבית הזה שהם חברים בקואליציה. ואת בכלל היחידה פה שחברה בסיעה בה מכהן מורשע בטרור". בהמשך הוא הורה על הורדתה מדוכן הנואמים. בתגובה, חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' ניגש לדוכן וכינה אותו "מחבל".

 טיבי הורחה להרחיקו, תוך שציין "כל מי שמכנה את היו"ר - מחבל - עף מייד מהמליאה". בהמשך העימות, גם סטרוק וחבר הכנסת איתמר בן גביר הוצאו מהמליאה. לאחר שהתברר כי הצעת החוק עברה בקריאה טרומית, חבר הכנסת שמחה רוטמן צרח על הליכוד - "נתתם לתומך טרור לנהל דיון על חוק אחים שכולים".