חברת הכנסת מירי רגב (הליכוד) שלחה הבוקר (שישי) תלונה ליועצת המשפטית לממשלה עו"ד גלי בהרב מיארה, על האיגרת שפרסם ראש הממשלה נפתלי בנט. לדברי רגב, האיגרת הזו מנוגדת להנחיות היועמ"ש, האוסרות שימוש בנכסי המדינה ומשאביה לצורך הפצת פרסומים פוליטיים.

רגב כתבה: "האיגרת של ראש הממשלה בנט, מכילה תכנים פוליטיים ובעלת צרכים פוליטיים מובהקים של קמפיין פוליטי ביודעו כי ייתכן וממשלת ישראל צועדת לקראת בחירות. לאור נתונים אלו אבקש לפתוח בחקירה כנגד ראש הממשלה ח"כ נפתלי בנט בגין הפרה של חוקי התעמולה".

הפנייה ששלחה רגב ליועמ''שית (צילום: צילום מסך)
הפנייה ששלחה רגב ליועמ''שית (צילום: צילום מסך)

כזכור, האיגרת שפרסם הבוקר ראש הממשלה, לרגל שנה להקמת הממשלה, כללה התייחסות  להחלטתו על עצם הקמתה וקיומה של הממשלה, להכפשות מצד יו"ר האופוזיציה נתניהו ולשיתוף הפעולה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס. "עמדנו ימים אחדים לפני הליכה למערכת בחירות חמישית שהייתה מפרקת את המדינה, ואז קיבלתי את ההחלטה הקשה ביותר והציונית ביותר בחיי: להקים ממשלת הצלה לאומית כדי לחלץ את ישראל מהכאוס ולהחזירה לתפקוד", כתב.

"עשיתי את זה כשידעתי שאם אקים את הממשלה, מכונת רעל אדירה תופעל נגדי, נגד משפחתי ונגד חברי סיעתי", הוסיף רה"מ, "בימים אלו, כמעט שנה אחרי, אנחנו, אזרחי ישראל כולם, עומדים שוב בפני צומת דרכים היסטורית: להמשיך קדימה עם מדינה מתפקדת או להידרדר אחורה לכאוס, לשנאה פנימית, לחולשה חיצונית ולשעבוד המדינה לצרכי איש אחד. על המגרש כרגע פועל רק צד אחד - מכונת רעל רועשת וקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ', שמפעילה אלימות, סחטנות ומסה של 'פייק ניוז', ואילו הרוב הדומם ששמח מממשלה רגועה ומתפקדת, אכן דומם ולוקח הכל כמובן מאליו.