בן כספית וינון מגל פתחו הבוקר (שני) את תוכניתם ב-103FM והתייחסו לאגרת ראש הממשלה בנט מסוף השבוע, לרגל שנה להקמת הממשלה, ובה תקף את התנהלות האופוזיציה ותיאר כיצד נתניהו הלל את יו"ר רע"מ טרם בנט הקים את ממשלתו.

ינון: "בנט באגרת צריך להגיע לתכלס. הוא אמר כמה דברים מעניינים מאוד. דבר ראשון, הוא אמר שהוא שינה את הפרדיגמה, אבל תן לי דוגמה אחת לאירוע שישראל הגיבה לפגיעה מלבנון ותקפה באיראן. תן לי דוגמה אחת".

ראש הממשלה בנט ושרי הממשלה במליאת הכנסת (צילום: מרק ישראל סלם)
ראש הממשלה בנט ושרי הממשלה במליאת הכנסת (צילום: מרק ישראל סלם)

בן: "אני לא נכנס איתך לפינה הזאת. למאזינים שמאמינים לי - תכנסו בגוגל ותראו שבנט כבר דיבר על השינוי הזה לפני שנים כשעוד היה שר קבינט אצל נתניהו. אני אומר לכם באחריות, האיראנים מתחילים לסבול בתדירות גבוהה מאוד אצלם בבית - על הראש שלהם, על הראש של ביידן, על הראש של כולם. בשורה התחתונה, אין הסכם גרעין ובלי לריב עם האמריקאים, הלוואי שזה ימשיך ככה". 

ינון: "בסוף התחמקת, לא ענית. אין שום פעולה באיראן, שימשיך עם הפייק הזה ותפסיקו אתם לשפרר את כל השטויות שלו, כי זה לא נכון. לא היה אף מקרה שאנחנו תקפנו. וזה לא הפייק היחיד באגרת שלו. הוא עשה מעשה שלא יעשה כמנהיג, הוא מעלה כל הזמן איזו תזה שאנו לא נשרוד את העשור השמיני שלנו כמו שקרה עם שלמה המלך. אדוני - החמאס כבר חוגג על זה, הערבים כבר חוגגים על זה. כולם בפנטזיה שלא נשרוד. ככה מדבר מנהיג? מאיפה הבי את הקשקש הזה שלא נשרוד?

"דבר שני - הוא מדבר שם על בוטים ועל מפגינים בתשלום של ביבי וסמוטריץ'. אז לא, אין בוטים ואין מפגינים בתשלום. מדובר באנשים כמוני שראו איזה עוול עשו לנתניהו ולא רוצים את השמאל בשלטון ונאבקים למען זה. מה הוא מבלבל את המוח?".

בן: "הכי מצחיק שאתה מדבר על נבואות חורבן. לפחות בנט לא מזכיר כל שנייה את השואה ומשווה את הסכנה האיראנית לשואה. לגבי הבוטים, יש ובגדול. זו מכונת רעל מטורפת שעובדת ושנחשפה 200 מיליון פעמים. הכל ממומן ומאורגן. אני רוצה לעדכן אותך שמאז שעלתה האגרת של ראש הממשלה, שאני תומך כל מילה שנכתבה שם, יש כבר 7 או 8 קבוצות חדשות שהתארגנו. הכל קורה ברגע הזה, מי שחושב שהממשלה הזאת עושה דברים טובים - תצטרפו. חייבים להשמיע קול מול גל השקרים המטורף הזה".