שר הביטחון בני גנץ נשאל היום (שני) בפתח ישיבת סיעתו, האם קרא את האיגרת המיוחדת שפרסם ראש הממשלה נפתלי בנט בסוף השבוע האחרון, והשיב בשלילה. 

כאמור, בנט פרסם בשישי האחרון איגרת מיוחדת לרגל שנה להקמת הממשלה, ובמהלכו התייחס להחלטתו על עצם הקמתה וקיומה של הממשלה, להכפשות מצד יו"ר האופוזיציה נתניהו ולשיתוף הפעולה עם יו"ר רע"מ מנסור עבאס.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

"כראש הממשלה אמשיך לדאוג לכל הציבור, כולל קבוצות שלא בחרו במפלגות הקואליציה. חבריי, מי שמעמיד את הקבוצה שלו מעל המדינה, מסכן את קיום המדינה. בדיוק בדרך זו איבדנו את המדינה הקודמת שהייתה לנו כאן בארץ הזו לפני 2,000 שנה. היהודים יכולים היו לשרוד עוד תקופה ארוכה תחת המצור הרומאי, אך המחרימים, הקנאים, אלו שבטוחים ב-100% שרק הם צודקים תמיד, הסתובבו עם חומרי בעירה ושרפו באש השנאה את האחרים", כתב.

עוד ציין: "בימים אלו, כמעט שנה אחרי, אנחנו, אזרחי ישראל כולם, עומדים שוב בפני צומת דרכים היסטורית: להמשיך קדימה עם מדינה מתפקדת או להידרדר אחורה לכאוס, לשנאה פנימית, לחולשה חיצונית ולשעבוד המדינה לצרכי איש אחד".

"על המגרש כרגע פועל רק צד אחד - מכונת רעל רועשת וקטלנית של בן גביר, עודה, נתניהו וסמוטריץ', שמפעילה אלימות, סחטנות ומסה של 'פייק ניוז', ואילו הרוב הדומם ששמח מממשלה רגועה ומתפקדת, אכן דומם ולוקח הכל כמובן מאליו. אם איננו רוצים להידרדר אחורה - על כולנו לפעול. איגרת זו היא הקריאה לפעולה", הוסיף.