ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (רביעי) את תוכניתם ב־103FM בהתייחסות לדבריו של ראש הממשלה נפתלי בנט על הסוגיה האיראנית, כאשר טען כי הוא הצליח לשנות את הפרדיגמה. "בנט שוב לא אומר אמת, זה לא יפה. ככה לא מתנהגים. למה? כי הוא לא שינה שום פרדיגמה. תפסיקו עם הדבר הזה. הוא כל הזמן חוזר, 'אנחנו כבר לא מגיבים לפרוקסי, מגיבים לאיראן'. למה הוא אומר את זה?", תקף ינון.

בן השיב: "אסור להתרברב ואסור להתפאר. הוא מדייק, שינוי דרמטי של הפרדיגמה, שינוי דרמטי של דפוס הפעולה. לא הייתי אומר את זה, אם לא הייתי שומע את זה במו אוזניי, לא מבנט, אלא מאנשים שעושים את זה".  

שותפו לאולפן ענה לו: "לא שונתה הפרדיגמה. למה אתם כל הזמן אוכלים את הראש? גם בתקופה של נתניהו פעלו נגד איראן, היו חיסולים מדהימים על אדמת איראן, היו פעולות צבאיות על אדמת איראן, המוסד פעל, יחידות אחרות פעלו".

"לא שינו את הפרדיגמה במובן שלא הייתה פעולה של חיזבאללה שאנחנו הגבנו עליה, לא כלפי חיזבאללה, אלא כלפי איראן - זה שינוי הפרדיגמה. לא הייתה פעולה של חמאס, שאנחנו במקום להגיב לחמאס נגיד, 'לא, אנחנו נכה בראש התמנון ונסביר לו שהוא לא יכול לשלוח לנו פרוקסי ולכן נגיב בטהרן'", אמר. 

בן טען כי "הפרדיגמה שונתה בצורה דרמטית. אף פעם לא הלכו למישהו שהכין טרור במשמרות המהפכה ורצחו אותו בתוך איראן. לא קרה שהתרוממו כטב"מים חמושים בתוך איראן. אף אחד לא לוקח מנתניהו את הקרדיטים שלו. בחיסונים הוא פעל בצורה מאוד עוצמתית ונמרצת וקיבלנו אותם ראשונים, הסכמי אברהם, חלק ניכר מהאירוע שייך לו. הוא פעל נגד האיראנים, הוא לא פעל נגד האיראנים בדרך שעושה הממשלה הזו. כל מי ששותף לזה בכל הזרועות ובכל החילות אומר את זה ומודה בזה בשיחות סגורות".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM