הקואליציה נכשלה היום (רביעי) פעם נוספת בניסיונה לבלום חקיקה שהובאה למליאה על ידי האופוזיציה, כאשר הצליח חבר הכנסת אחמד טיבי להעביר את הצעתו להעלות את שכר המינימום ל-40 שקלים לשעה בקריאה טרומית. בעקבות ניצחון האופוזיציה, תגובות השמחה לאיד לא איחרו לבוא, כאשר בראשן עמדה תגובתו של שר הפנים לשעבר אריה דרעי שצייץ: "צפו להפתעות".

דקות לאחר ההצבעה צייץ כאמור דרעי וכתב: "רשמו לפניכם - הקואליציה התפרקה סופית השבוע. צפו להפתעות בקרוב מאוד, עם ישראל חי".

חבר הכנסת שמחה רוטמן (הציונות הדתית) חגג אף הוא את אישור הצעת החוק ומסר: "פעם כשהקואליציה הפסידה בהצבעות זה היה אירוע חדשותי. היום כשהקואליציה מנצחת בהצבעה שולחים ניידת שידור עם שני שדרנים טרוטי עיניים ופותחים מסך מפוצל באמצע הריאליטי. זה כבר לא מאמצי החייאה. זו התעללות בגופה".

חברת הכנסת קטי שטרית (הליכוד): "הקואליציה סיימה את דרכה. כולם כרגע מחכים רק למי שיחתום על תעודת הפטירה".

 ח"כ אוסאמה סעדי (הרשימה המשותפת): "עולה סגן השר אביר קארה להתנגד להצעת חוק שהוא אפילו לא קרא. מדובר בהצעת חוק להעלאת שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה בפעימות ובמדורג. לא ב-40 שקלים ולא בטיח. מדובר בחוק צודק וחברתי, המבקש לתת מענה ושכר מכבד למיליוניי העובדים ומשתכרים בשכר מינימום, העומד היום על 29.12 ש"ח לשעה בלבד. שכר המשאיר משפחות שלמות מתחת לקו העוני. כשמחצית מהחברה הערבית מתחת לקו העוני - אין אפשרות אחרת מלבד תמיכה בחוק הזה".