שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי שוחחה היום (חמישי) עם סיון כהן וגדעון אוקו ב-103FM והביעה אופטימיות על יציבות הממשלה למרות הטלטלה בקואליציה: "אני רואה שזאת ממשלה שעובדת, כמו שלא עבדו כאן ממשלות הרבה מאוד שנים".

"אני אומרת ב-100% ובאחריות, אני רואה את רה"מ עושה מאמצים מאוד גדולים להמשיך להפעיל את הממשלה הזאת, אני רואה את שר האוצר עובד מאוד קשה בשביל שהממשלה הזאת תחזיק", ציינה. 

עוד התייחסה מיכאלי להתרופפות במשמעת הקואליציונית: "מי שיחפש תירוצים לפרק, יגיד, 'העסק מתפרק'. מי שרוצה להחזיק את זה ביחד, תגיד, 'אין שום סיבה שזה לא ימשיך לעבוד'. הממשלה כממשלה עובדת בצורה יוצאת מן הכלל".

כמו כן, התייחסה השרה לביקורת שהושמעה כלפיה מהקודמת בתפקידה, חברת הכנסת מירי רגב. "אם היו לה כל כך הרבה הישגים, אז למה הפקקים כל כך גרועים? למה אין תחבורה ציבורית? למה הפרויקטים היו תקועים שנים על גבי שנים? המצב הוא שאנחנו קיבלנו שוקת שבורה ממש", תקפה מיכאלי.

"במשרד התחבורה המצב הוא החמור ביותר. אנחנו כבר שנה עובדות ועובדים קודם כל לחזק את המשרד מבפנים, בשדרה מקצועית יוצאת מן הכלל, הבאנו תקציב אדיר ואנחנו מתחילות ליישם אותו, אבל מה לעשות שתשתיות, תחבורה, אלה דברים שלוקחים זמן. אני מחויבת להעלות את השכר ולשפר את התנאים של נהגות ונהגי האוטובוס", אמרה. 

על ההתכתשות שלה עם חבר הכנסת מיכאל ביטון בעקבות הרפורמה בתחבורה, טענה מיכאלי כי הרפורמה איננה תקועה. "היא נחתמה ונסגרה כבר לפני חודשיים-שלושה, מה שמעיד יותר מכל דבר אחר, על כך שזה מאבק שהוא פוליטי ולא באמת על התכנים עצמם".  

בהמשך, התייחסה מיכאלי לדיווחים אודות איומים שהשמיעה חברת הכנסת עידית סילמן כלפי חבר הכנסת ניר אורבך, במידה והיא תוכרז כפורשת. "אין דברים מכוערים ולא לגיטמיים מאלה. זה בכלל לא עניין של פוליטיקה. זה דבר שהוא בלתי נסבל, בלתי קביל, הוא שערורייתי. זה לא קשור, אם זה בפוליטיקה או לא בפוליטיקה. אבל הצד השני של המפה הפוליטית, מי שיושבים היום באופוזיציה - לצערי, לא בוחלים בשום דבר. מבחינתם שהמדינה תישרף", אמרה.

"אני חושבת שאם ניר אורבך אכן מדבר עם הליכוד, אז חבל. ניר אורבך זוכה להערכה רבה בקואליציה הזאת, גם במפלגת העבודה יש לנו קשרים מאוד טובים איתו. אני חושבת שתרומתו לקואליציה החשובה הזאת היא אדירה ואני ממש קוראת לו להיות שותף לשמירה עליה ולא לפירוקה. ממש קוראת לו באמצעותכם, ואומרת לכן ולכם, אם השותפה והשותפים ירצו לקיים את הקואליציה, אין שום סיבה שהיא לא תמשיך לעבוד בשביל אזרחי ישראל", הוסיפה.

על הדיווחים לפיהם הרטמכ"ל לשעבר גדי איזנקוט צפוי להודיע על ריצה לבחירות לאחר פיזור הכנסת, אמרה השרה: "אנחנו ביחסים מאוד טובים ויש בינינו יחסי אמון, אבל אני לא עוסקת בבחירות, זה הדבר הכי משמעותי כרגע".

סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, 103FM