‏ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי, שעמדה בשבועות האחרונים במוקד הסערה בעקבות איומיה לעזוב את הקואליציה החלטתה להצביע נגד הארכת תקנות יו"ש,  אמרה הבוקר (שלישי) בראיון לרדיו "קול ברמה" כי הוא מקבלת איומי רצח מאנשי מחנה המתנגדים לבנימין נתניהו. מטעמה של זועבי הוגשה תלונה לקצין הכנסת.

"אני יכולה לספר, לצערי הרב, שאני מקבלת בשבועיים האחרונים איומים ברצח מאנשים ממחנה רק לא ביבי. מבחינתי מדובר במחנה פנאטי שלא רואים בעיניים ומוכנים לעבור על כל הכללים, העיקר לא לראות את ביבי", סיפרה זועבי.

כמו כן התייחסה לדרישה מצד חברי מפלגתה שתתפטר מהכנסת: "אני נשארת בכנסת ואמשיך להילחם לטובת החברה הערבית. כל התדרוכים על התפטרותי היו מביכים. שפניתי ללפיד וליברמן שיסייעו הם היו אטומים. אני לא סחטנית".

‏ח״כ רינאוי-זועבי מדגישה בעקבות הדברים: "חבל שמכונת הפייק ניוז ממשיכה לעבוד שעות נוספות. בראיון הבוקר בקול רמה התיחסתי למחנה מתנגדי בנימין נתניהו. אמרתי שיש קבוצה שמכבדים ומעריכים את עמדתי. יש כאלה שהם מחנה ״ רק לא ביבי ״ שלא משנה מבחינתם דבר מאשר ביבי . ויש גם קבוצה קטנה ופנאטית שהיא מסוכנת ואני מקבלת ממנה איומים על רצח. הגשתי שתי תלונות למשטרה בשבועיים האחרונים וקצין הכנסת ויו׳ר הכנסת מודעים לענין.כזכור, זועבי התראיינה אתמול לכאן רשת ב', והתייחסה לסערה הפוליטית סביבה והדרישה ממנה להתפטר מהכנסת. זועבי הצהירה כי "אם במצב כלשהו אחזור הביתה, אני אחזור בראש מורם. אני עדיין שוקלת את צעדיי". זאת, לאחר שגורמים בסביבתה הבהירו אתמול כי אינה מתכוונת להתפטר".