גם הבוקר, ינון מגל ובן כספית התייחסו בתוכניתם ב-103FM, לנושאים הבוערים וביניהם הטלטלות בקואליציה השברירית. בין היתר, דנו על ההתבטאות של השר לשירותי דת מתן כהנא, כאשר תועד משוחח עם תלמידי תיכון באפרת ואומר כי "אם היה כפתור שהיה אפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, הייתי לוחץ על הכפתור הזה. בנוסף, שוחחו גם על דבריו של ח"כ יאיר גולן נגד ח"כ בנימין נתניהו.

בפתח דבריו, אמר בן: "אני לא שותף לביקורת על מתן כהנא. בואו לא נהיה צבועים, היו מאוד שמחים לקום בבוקר כשאין פה ערבים. השמאל לא אומר את זה, השמאל מדבר על דו קיום. יש פה שני צדדים שצריכים להכיר בעובדה שהשני נמצא פה". 

ינון השיב: "מה שאני לוקח את האמת הוא ת שכהנא אימץ את הטרמינולוגיה של השמאל. הם שכחו להתנצל בפני קהל הבוחרים שלהם". לאחר מכן, דנו השניים על דבריו של איציק זרקא באשר לחברת הכנסת עידית סילמן. בן טען כי "דברי הבלע האלה הם הביביזם", והוסיף כי "זרקא ישב במזנון הח"כים, עלו אליו לרגל חברי הכנסת של הליכוד, וזו מכונת הרעל חברים, היא משוכפלת, היא לא לבד. הוא לא הכי גרוע, האנשים האלה מופעלים ומשוגרים. כל הנאום שלך על חבורת הביביסטים מיותר".

ינון פנה לבן ודרש "תוכיח את זה. על מה אתם מדברים? אתם אומרים שאלה בוטים, כטב"מים, הכל כסף? תביאו הוכחה שיש פה מנגנון שמתפעל את האנשים. בנט אתה גבר? תבואו, תעמדו מאחורי הטיעונים שלכם. יש פה אנשים שעושים את הדברים מיוזמתם. אתם חיים בסרט, אתה מבין לאילו מחוזות אתם מגיעים? הכל פה הפוך".

לאחר מכן, התייחסו השניים להתבטאות של חבר הכנסת יאיר גולן נגד חבר הכנסת בנימין נתניהו, כאשר כינה אותו "מחלה ממארת". ינון אמר: "אף "אף אחד לא מגנה, לאף אחד זה לא מפריע, לא אומרים שום דבר". מנגד, טען בן: "ההתבטאות הזו גועלית. יאיר גולן, תפסיק עם השטויות האלה, אתה גורם נזק לעצמך. אתה רוצה להיות מירי רגב כשתהיה גדול? סתום קצת את הפה".