על רקע סימן השאלה המרחף מעל המשך קיומה של הקואליציה, התארח הבוקר (שישי) פרשן חדשות 12 אמנון אברמוביץ' בתוכניתו של גיא פלג ב-103FM, והציג את הצלחותיה של הממשלה עד עתה, על פי ראייתו: "תקציב חוק הסדרים, דרך לחימה בפשיעה, השקעות בתחבורה, וכן הלאה".

הוא ביקש להבהיר את ההבדל בין תפקוד הקואליציה לתפקוד הממשלה, ואמר כי "צריך לאבחן ולהבדיל בין ממשלה לבין קואליציה. הממשלה בהחלט עושה דברים טובים, אבל הקואליציה לעומת זאת היא שבירה וצנומה מאוד, ועשויה להתפורר בכל רגע".

כנשאל בנוגע למועד נפילתה האפשרי של הקואליציה, סרב אברבמוביץ' לתת השערה בנושא, והתייחס לשיטת הבחירות: "מה שחשוב לומר, כי יש פה עניין עקרוני שלא שייך לממשלה זו או לממשלה אחרת, זו שיטת הבחירות בכלל, ושיטת הבחירות הפנימיות בפרט".  

הוא המשיך להסביר את דבריו: "יש פה תופעה שאנחנו רואים לנגד עינינו, תקרא לה תופעת שיקלי או תופעת סילמן, או איך שאתה רוצה. מדובר באנשים שמעולם לא נבחרו, וקיבלו מתנה. אם תרצה אז אנשים שנכנסו למקום עבודה וקיבלו רכב, אבל עוזבים את מקום העבודה ולוקחים את הרכב איתם. אנשים שנוסעים ברכב גנוב, בלי רישיון, ואפילו מתגאים בזה". 

פרשן חדשות 12 הביע את חששו מפני הקמת ממשלה חדשה בראשות נתניהו ביחד עם שאר מפלגות האופוזיציה כיום (למעט הרשימה המשותפת), ואמר כי "אם הוא (נתניהו) חוזר לשלטון בהרכב הזה של סמוטריץ'-בן גביר- ש"ס- יהדות התורה, היעד המרכזי יהיה לפוצץ את מערכת המשפט. אנחנו עלולים לראות פה דברים שלא חשבנו שנראה".

כשנשאל לגבי ההכרעות בתיקי נתניהו, סיפק אברמוביץ' תשובה ברורה מבחינתו: "אין מצב שנתניהו לא מורשע בשתי עבירות לפחות, ולכן, נתניהו יעשה הכל בכדי לא להגיע לסיום המשפט". לסיום, הוא התייחס גם לדיון שנערך השבוע בדבר תביעת הדיבה שהגיש נתניהו כנגד אהוד אולמרט: "הפורמט של תביעת הדיבה הוא לא מכובד לא לתובעים, לא לנתבע, ולא לנו. מוטב שהוא לא היה בא לעולם".