חבר הכנסת אלי אבידר השתתף הבוקר (שבת) באירוע "שבתרבות" בתל אביב ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט: "הוא הבעיה להעברת חוק הנאשם בפלילים". במהלך האירוע התייחס ח"כ אבידר לסקר שפורסם השבוע, בו נבדקה עמדת הציבור על חבירה אפשרית בין ימינה לליכוד לממשלה חלופית כבר בכנסת הנוכחית, וטען כי מדובר בניסיון של רה"מ בנט "לאיים על הצד הליברלי".

"להגיד לנו, תירגעו קצת, נכון שעידית סילמן ברחה לי, ונכון שניר אורבך ברח לי, וזה נכון שכמעט לא נשאר לי אף אחד במפלגה, אבל תמיד יש לי את האופציה להקים ממשלה עם הליכוד", הוסיף חבר הכנסת, שאף התייחס למשבר בקואליציה ואמר כי "צריך היה להעביר תקציב, למנות מינויים, שהמשרדים יעבדו. הכל בסדר. אבל את הבעיה, את המסמר החורק בדמוקרטיה, 'שנאשם בפלילים לא יכול להקים ממשלה', את זה לא תיקנו. בנט הוא הבעיה. הוא עוצר את זה מהיום הראשון של הממשלה הזו".

מוקדם יותר השבוע תקף ח"כ אבידר את שותפו לסיעה של בנט, ניר אורבך, בראיון שהעניק ב-103FM: "אם נמשיך להיות נאיביים, זה ייגמר לא טוב, הצד הליברלי צריך להעביר את חוק נאשם בפלילים, זה הדבר היחידי שעיצור את המחסום שחונק את המערכת הפוליטית". עוד הוא הוסיף כי ""אמנם זה לא נעים כי אנחנו צריכים לעשות משהו בניגוד לסיעת ימינה, הסיעה החלשה הזאת שבעצם מפריעה לקואליציה מהיום הראשון, אבל חוק נאשם בפלילים הוא חוק בסיסי שאנו יכולים להעביר עוד היום. הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להדיח את אורבך מראשות ועדת הכנסת".

בתוך כך, הערב תתקיים צעדת תמיכה של תומכי ממשלת בנט-לפיד תחת הכותרת "שנה לממשלת השינוי". התהלוכה תתקיים בפארק נמל תל אביב, לאחר שהועברה מפארק הירקון.