מספר מקרי האלימות הגבוה שהתרחשו בסוף השבוע לא חמק מעיניהם החדות של בן כספית וינון מגל, אשר שוחחו על הנושא הבוקר (ראשון) ב-103FM. כמובן, שגם בנושא זה השניים גלשו מיד לקרב האשמות על זהות האחראים למצב, כאשר השיחה נסבה במהירות למחוזות הפוליטיים. מגל הצהיר כי "נתניהו חוזר למקומו הטבעי, אני מבקש שיאיר לפיד לא יחלל את בלפור".

בפתח הדברים אמר מגל, שנחשף לאירועים רק במוצאי שבת כי "תוך כדי שאנחנו בשבת קודש, ממשיכים בקצב של כמעט רצח כל יום. רק התהללתם כחוגר כמפתח, גם בדרום הבנתי שהיה שיגור רקטה. הרבה דברים קורים בזמן שאני נם את מנוחת השבת".

כספית השיב כי "זה נכון, יש גל רציחות, וצריך להקביל עשייה. בינתיים בחצי השנה האחרונה, הייתה ירידה גדולה מאוד. אם אתה מדבר על הרקטה, אצלכם יש תירוצים מגוחכים שכל דבר טוב זה ביבי וכל דבר רע זה בגלל הממשלה. הטענה שלך פה, השקט החסר תקדים מ-2009 בעוטף עזה הוא בגלל שומר חומות נתניהו. זו לא טענה משוללת המציאות, אלא ששומר החומות היה במאי, חודש אחרי זה הדרום עוד נשרף".

עוד הוסיף כספית כי "12 שנות הזנחה, הממשלה הזו בת שנה. יש הרבה מאוד על מה להגיד לה תודה". מגל מיד טען כי "אין לכם סיעתה דשמיא. אין לממשלה קואליציה, היא במיעוט, לא את ביטון, ולא את גנאים, זועבי ואורבך, בימינה זה ראש ממשלה עם ארבעה מנדטים, אין לו סיעה כמעט. אין תמיכה ציבורית, על מה הדיבור? אתם לא מבינים שאתם רצים באוויר? זה נגמר בן, די, בוא נתקדם הלאה. נתניהו חוזר למקומו הטבעי, אני מבקש שלפיד לא יחלל את בלפור ושיכינו את בלפור כבר, אנו רוצים שהם ינהלו את העניינים".

כספית: "למה אני מדבר על המוסד, ועל כל הפעילויות, עשרות מחבלים שנהרגו בג'נין, אני מדבר על כל זה בגלל נבואות הזעם של משיח השקר המזויף והנכלולי שלכם. אני רוצה להסביר לך איך מכונת הרעל עובדת. צריכים רק בדל קטן של עובדות ובונים עליו הר של שקרים, וגרוע שיש מספיק אנשים שמאמינים לזה".

מגל: "הבוטים שלנו הולכים להקים ממשלה"

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, רדיו 103fm