מנכ"לית מפלגת ימינה סטלה ויינשטיין התראיינה הבוקר (שלישי) בתכניתם של גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM לאחר הודעתם של נפתלי בנט ויאיר לפיד על פיזור הכנסת, ולא פסלה את הצטרפותה של מפלגתה לממשלה בראשות בנימין נתניהו: "אי אפשר לגרור את מדינת ישראל ולא לעבוד כמו שהציבור בוחר בנו לעבוד, רק בגלל שלא נוח לי עם מישהו זה או אחר. אמרתי את זה בממשלה הזו, כמה שלא היה לי קל עם חלקים ממנה, ואומר את זה בכל ממשלה אחרת. כל מה שצריך כדי להוציא את מדינת ישראל מהלופ, צריך לעשות אותו".

בנוסף אמרה המנכ"לית שבפוליטיקה של מדינת ישראל כל דבר יכול להשתנות בכל רגע: "אני רוצה להגיד לך משהו מעבר לכן, התשובה היא פשוטה, אנחנו מעולם לא הלכנו על פוליטיקה פרסונלית. לאורך כל הדרך, לא דיברנו במסרים פרסונליים, תמיד דיברנו לגופו של עניין ולגופו של אדם, וככה אני חושבת שצריך להמשיך להתנהל". לנושא הסקרים בהם רה"מ הבא הוא נתניהו ועם מפלגת 'ימינה' הוא מגיע ל-63 ציינה ש"מי כמונו יודעים שסקרים לפעמים מראים תמונת מצב אחת, ואנחנו מדברים כרגע על בחירות בסוף אוקטובר, דברים יכולים להשתנות. לצערי הרב, אני חושבת שעדיין אנחנו נמצאים בתוך איזשהו לופ". 

לטענה כי נפתלי בנט נשאר לבד בסופו של דבר השיבה ויינשטיין כי "אני לא חושבת שהוא נשאר לבד. הסיטואציה לא הייתה פשוטה. הרבה נכשלו בדרך והרבה הרימו ידיים בדרך, דווקא במקום הזה, תחת לחץ, תחת מסע רעל לא פשוט שעברו. וכן, יש שם גם כמה טעויות פוליטיות. מי שהפיל באמת את הממשלה אלה אותם האנשים שנמצאים בשוליים, שלאורך כל הדרך ספסרו במנדט שלהם, שקיבלו את המנדט בחסד".  

עוד התייחסה לאמירתו של יו"ר מפלגתה כי הוא עשה טעויות בבחירת רשימתו, ואמרה שהיא מסכימה איתו: "לצערי הרב היו כמה דמויות, אגב, לא רק בימינה, שהחליטו שהן לוקחות את ההזדמנות שניתנה להן, בחסד ולא בזכות, זועבי, סילמן, ועוד כמה דוגמאות, שמלכתחילה אמרו, 'מה שחשוב לי זה לא לשרת את הציבור, אלא לדאוג לכיסא שלי גם בסיבוב הבא', ומלכתחילה ספסרו בזה, והן אלה שגררו את מדינת ישראל לבחירות".

ויינשטיין התייחסה גם לחוק תקנות יו"ש, ואמרה ש"אנחנו בתקופה לא פשוטה, כשהאתגר הוא עשרת הימים הקרובים. היה פה משהו מאוד חשוב מונח על הכף, חצי מיליון ישראלים שהמשמעות הייתה שהם יופקרו, לא רק ברמה החוקית, זה כאוס מוחלט, ידענו שזו לשון המאזניים, שזו נקודת האל חזור".