עם הודעת ראש הממשלה נפתלי בנט ושר החוץ יאיר לפיד כי הכנסת תפוזר וישראל תיכנס פעם נוספת לבחירות, מפלגות האופוזיציה העלו הילוך והחלו להיערך לקראת הניסיון להשיג 61 מנדטים ולהרכיב את הממשלה הבאה. היום (שלישי) התראיינה חברת הכנסת מירי רגב בערוץ 12 וטענה בתוקף: "הציבור מבין מה קרה בשנה החולפת שכל מי שאמר 'רק לא ביבי' עשה דברים נוראים. פגעו באזרחי ישראל ברמה הבטמחונית, הכלכלית ועוד".

בפתח דבריה אמרה השר לשעבר כי "היה ברור שהולכים לבחירות, היה ברור שהממשלה לא תחזיק מעמד כי היא ממשלה שקראתי לה ממשלת פרוטקשיין - סוחטת ונסחטת. משלמת כמה שרוצים לכל דורש. העקרונות שיאיר לפיד דיבר עליהם לא עמד בהם. בוודאי גם לא נפתלי בנט".

ח"כ רגב התייחסה להבדל בין ממשלת בנט-לפיד לממשלות נתניהו הקודמות וציינה כי "קורונה הייתה גם אצלנו ואנחנו טיפלנו אחרת. אנחנו טיפלנו בגרעון, אנחנו הבאנו צמיחה. את המיסוי על הדלק זה הם.  מי שהעלה אינפלציה ודלק ויוקר המחייה זו הממשלה הזו. אני אומרת חד וחלק - אזרחי המדינה רואים. הממשלה הזו עסקה רק בלשרוד. זו לא הייתה ממשלה למען האזרחים עם הרפורמות שהובילה".

על השאלה את מי יעדיף בנימין נתניהו בקואליציה - איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' או דווקא בני גנץ, השיבה רגב: "קודם כל זה לא אחד על חשבון השני, אם גנץ יחליט שהוא מקבל את העקרונות וההסכמים שיהיו בינינו, אין בעיה. אבל צריך להבין שזו צריכה להיות ממשלה לאומית. ראינו מה קרה גם בממשלת האחדות, אני אומרת חד וברור -אזרחי ישראל והמדינה זקוקים לשינויים. גם במערכת המשפט".

על האפשרות כי חברי כנסת שפרשו מהקואליציה יקבלו שריונים בליכוד, מה שיגרום לחברי כנסת שנבחרו בפריימריז לקבל מקום נמוך יותר ברשימה לכנסת: " עקרונית אני מתנגדת לשריונים. איילת שקד פספסה את המומנטום. הייתה לה אפשרות לחבור לליכוד אבל הייתה שותפה לממשלה פלסטינית עם בנט כולל מהלך על הכרזת שיקלי כפורש. לגבי שריונים - מוסדות הליכוד קיבלו החלטה על שלושה שריונים, אין לי כוונה להיכנס לשמות. כרגע מה שצריך שהממשלה תלך הביתה, להביא בחירות ולהביא 61 מנדטים וממשלה לאומית בראשות נתניהו".