מערכת היחסים בין יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, לשרת הפנים איילת שקד, ידעה במהלך השנים עליות ומורדות. אולם, היום (רביעי) נתפס נתניהו במליאת הכנסת מסתכל בהודעה מטעם בנו יאיר שרשם לו: "לדעתי איילת שקד עושה לנו תרגיל ומרדימה אותנו כדי לגרום לנו להמתין עם פיזור הכנסת, וככה הם יעבירו את חוק הנאשם".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

נתניהו עם הודעת יאיר במליאה (צילום: כיכר השבת)
נתניהו עם הודעת יאיר במליאה (צילום: כיכר השבת)

כזכור, היחסים בין נתניהו האב לשקד היו מנותקים בשנים האחרונות, כשתחילה ראש הממשלה לשעבר פיטר אותה ואת בנט מתפקידי השר בהם כיהנו לאחר שלא עברו את אחוז החסימה בבחירות 2019 מועד א'. מאז, שרר נתק מוחלט בין השניים כאשר גם מפלגת ימינה לא הסכימה להיכנס לממשלת נתניהו-גנץ שהוקמה לפני כשנתיים.

בנימין נתניהו במליאה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)
בנימין נתניהו במליאה (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

בחודש מאי אשתקד אף פורסמו בחדשות 12 הקלטות משיחה סגורה של שקד בה היא מבקרת בחריפות את נתניהו: "הוא מפחד ללכת להליך של חנינה ועסקת טיעון, כי הוא מפחד מזה, הוא מפחד שבסוף הוא יצטרך להודות באשמה. הוא הרי אדם מאוד מאוד פרנואיד, אז הוא מפחד מזה.יש לו תאוות שלטון וכוח, הוא ואשתו. זה כמו הרודנים. כמו דיקטטורים, הם לא מוכנים לזוז. לנו אין את זה".

על אף כל אלו, לאחרונה נראה כי יחסיהם של נתניהו ושקד התחממו לאחר שהיא תועדה כשהיא לוחצת ידיים ומקיימת שיחה מחוייכת עם בנימין ושרה נתניהו במהלך אירוע לחגיגות ה-70 של המלכה אליזבת בשגרירות הבריטית.