חברת הכנסת ג'ידא רינאוי-זועבי (מרצ) תקפה הערב (חמישי) את הפרשן הפוליטי של "חדשות 13", העיתונאי רביב דרוקר. זאת, בעקבות דיווח ב"חדשות 13" לפיו הוצע לה ג'וב שבהמשך בוטל, ואילו היא ניסתה לברר לגבי הצעת עבודה נוספת - אך גם זו לא עלתה יפה.

על פי הדיווח ביום שני ב-17:00 הייתה אמורה חברת הכנסת זועבי להיפגש עם ראש מועצת כפר קאסם. היא ביקשה לדחות את הפגישה בשע והם נפגשו ב-18:00 המטרה לסכם על כך שהיא תעבור לעבוד עבור קרן ישראלית-אמריקאית גדולה, שעוסקת בפילנתרופיה וביחסי יהודים-ערבים. במהלך הפגישה יצאה ההודעה של בנט על פיזור הכנסת. לאחר מכן מנסור עבאס, השר עיסאווי פריג' ונוספים רצו מהר ללשכת שר החוץ לפיד ואנשיו בבקשה ששר החוץ לפיד יעשה מעין "רוורס" בהודעה. הוסבר להם שאין אפשרות כזאת.

אחרי זועבי אמור היה להתפטר גם ח"כ מאזן גנאים (רע"מ). לפי מקורות הוצע לו מימון משכורת באמצעות התנועה האסלאמית עד לריצה לבחירות המקומיות בסכנין. רע"מ תתמוך בו בבחירות הללו וגם תנכס עבורו הישגים נאים. גנאים התנה זאת בכך שזועבי תתפטר קודם. כלומר, לאחר אותה פגישה - זועבי אמורה הייתה אמורה להתפטר, אחריה גנאים ואז הקואליציה הייתה אמורה להתייצב, אך בנט הפתיע את כולם.

עוד דווח כי עם זאת, הסיפור לא נגמר, כי יממה לאחר מכן זועבי גילתה גם שהקרן נסוגה בה מההצעה בטענה שהיא לא רלוונטית. היא התקשרה לברר לגבי הצעת עבודה נוספת אחרת שהייתה לה דרך המיליארדר קובי ריכטר, שסידר לה משרה באמירויות, כנראה באיזו מסגרת של איש העסקים מתי כוכבי. ביום שלישי ריכטר הודיע לה שהפגישה מבוטלת וזועבי הזועמת כתבה לו הודעה חריפה בסגנון "אתם השמאלנים משתמשים וזורקים". כך קרה שזועבי נשארה בלי דבר - ובנט פיזר את הכנסת.

מאזן גנאים (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)
מאזן גנאים (צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת)

זועבי כתבה בחשבון הטוויטר שלה בתגובה לדיווח: "רביב דרוקר -מפיץ פייק ניוז מקצועי. הוא ושאר שופרות מחנה 'רק לא ביבי' מנסים להדביק אליי. מצער אותי שבמקום שהמחנה הזה יעסוק בחשבון נפש של למה נכשל שוב ושוב מנסים להאשים את הערבייה התורנית בחזרתו של הימין".