על רקע סבב הבחירות החמישי, סקרים רבים מנבאים למפלגת מרצ פחות משלושה מנדטים מה שאומר שהיא לא תעבור את אחוז החסימה. בקרוב יתקיימו במפלגה פריימריז לבחירות יושב הראש של המפלגה, כשנשמעו גם קריאות לחזרה של זהבה גלאון יו"ר המפלגה לשעבר.

סביב הנושא הזה שוחח הבוקר (ראשון) יוני הללי עם סגן שרת הכלכלה וחבר מפלגת מרצ יאיר גולן, שהגיב לסקרים: "אשרי האדם המודאג תמיד, השאננות היא מתכונת לא טובה להצלחה, אבל אני משוכנע ביכולות שלנו לעשות עבודה מצויינת ולהבטיח לא רק את מקומנו, אלא גם להגדיל את כוחנו, אני משוכנע שזה אפשרי, אני נתכוון להיות שותף פעיל מאוד שזה יקרה". 

בהמשך שיתף כי הוא חושב להתמודד על ראשות המפלגה, ובימים אלה הוא שוקל את ההחלטה: "ההחלטה היא אישית ומשפחתית, זה מחוייבות קשה ותהליך לא פשוט, אני צריך לקבל החלטה כבדה מאוד, יש השלכות אישיות, אני בהחלט מהרהר בעניין. אני צריך לקבל החלטה בימים או בשבועות הקרובים, אני לא פוסל את זה, אני מאמין במנהיגות שלי וביכולת שלי לפנות אל העם ולקבל את אמונו זו החלטה כבדת משקל", על הקריאה לזהבה גלאון לחזור למפלגה אמר: "מרצ היא מפלגה דמוקרטית כל מי שירצה להתמודד יציע את עצמו ויתמדוד, זהבה אישה רבת זכויות, אין לי רק לומר שהיא גם חברה אישית, אני לא יודע מה היא תחליט".  

על חיבור אפשרי למפלגת העבודה אמר, "דעתי היא מאוד פשוטה, יד שתהיה מושטת אלינו לא תהיה תלויה באווויר אנחנו בעד הקמה של מחנה שמאל ציוני חזק שרוצה לחזור לשלטון. אנחנו בעד איחודים גדולים בשמאל, אם זה יקרה או לא יקרה זה לא תלוי רק בנו". 

בהמשך שוחח ארוכות על הסכם הגרעין ששיחותיו מתחדשות בוינה בימים אלה: "אנחנו צריכים להיות ברמת תיאום מאוד גובהה עם האמריקאים, אנחנו עובדים על זה לא מעט, הגישה של נתניהו פגעה מאוד מול התיאום עם האמריקאים". 

לבסוף התייחס לחוק הנאשם שעתיד לעלות להצבעה בוועדת החוקה, ביום האחרון של הממשלה הנוכחית. יוני תהה מדוע החוק לא עבר במהלך כל השנה האחרונה, וגולן השיב: "זו שגיאה חריפה שלא עסקנו בזה, זה היה חלק מההסכם הקואליציוני לא לעסוק בזה, טעות חמורה של נפתלי בנט, עכשיו הוא בוודאי מצטער על כך. הסבירות בסיטואציה הנוכחית שהחוקים האלה יעברו היא נמוכה, להערכתי הם לא יעברו, וזה אולי התקלה החמורה ביותר של הממשלה הזאת, אם היינו עוסקים בזה אחרי הקמת הממשלה היה טוב".