ינון מגל ובן כספית פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על הסערה שעוררו דבריו של ח"כ דודי אמסלם, שאמר כי אין לו בעיה שרע"מ תצטרף לקואליציה בראשות הליכוד - בתנאי שהקואליציה לא תהיה תלויה בה.

"נתניהו רועד מבחירות, הוא יודע שזה הכדור האחרון שלו. אז עכשיו הם יקימו חלופית עם מנסור עבאס, אבל יסדרו קומבינה שהוא לא יהיה האצבע ה-61. אני חשבתי שלא תהיה בושה להכשיר את מנסור עבאס אחרי הבחירות, ואני מבין שאין בושה להכשיר את מנסור עבאס לפני הבחירות. בגדול, הבנתי שאין גבול לכלום", פתח כספית.

"עד עכשיו חפרת איזו שטות עם דודי אמסלם שאמר שאחרי הבחירות 'אם יהיו מעל 61'. אני אמרתי לך את זה פה ראשון לפני שבועיים. אחרי זה כבר יצא אצל דפנה ליאל שזאת הערכה. עכשיו דודי אמסלם אומר - יאללה עזוב. שמענו את ישראל כ"ץ אומר שלא, דודי אמסלם אומר שכן, בוא נראה מה נתניהו אומר. אתה כבר בפרנויות שלך וביביפוביה שלך, תירגע, מה קרה? יום ראשון בבוקר, רק התחלנו. בנט נתן אתמול ריאיונות, בוא נדבר על הריאיונות. הולכים לבחירות בן, הכול בסדר, הכול רגוע. יהיו בחירות. מה שהם עושים עם חוק הנאשם זו סתם חארטה. הם לא יצליחו להעביר את זה", השיב מגל.

עוד הוסיף מגל: "בוא נדבר קצת על הריאיונות, קודם כל, אני לא מבין דבר אחד, איך אחרי שיש חוק או הוראת שעה במשרד שאוסר טיפולי המרה, בנט עבר כזה טיפול המרה. פתאום עכשיו הוא נגד ממשלה של ימין מלא מלא. הוא האדם הראשון בהיסטוריה שמגדיר את כניסתו לתפקיד ראש ממשלת ישראל, כ'נשכבתי על הרימון'. רק על החוצפה להגדיר את הדבר הזה ככה, מגיע לו צל"ש, אתה מבין? מה אתם הייתם עושים לבן אדם שכל כך מזגזג, אלמלא הוא מכר את נשמתו לכת רק לא ביבי? הייתם הרי מטגנים אותו בשמן עמוק, זה ברור. אני אגיד לך לסיום את הדבר הכי משמעותי בעצם בכל הריאיונות האלה, שהוא אמר, 'אני נתתי מילה ללפיד, בגלל זה אני עכשיו נגד הקמת ממשלה אצל נתניהו ולמנוע בחירות'. הוא הפר את המילה שלו ואת המילה שלו לבוחרים שלו בגלל הטיעון של מניעת בחירות חמישיות, עכשיו הוא לא נותן להקים ממשלה חלופית ולמנוע בחירות חמישיות בגלל - מה הטיעון שלו? 'נתתי מילה ללפיד'. הבנת? בדיוק הפוך מנתניהו. נתניהו עומד במילה שלו לבוחרים ועובד על היריבים הפוליטיים שלו. בנט נותן מילה ליריב פוליטי, עומד בה, אבל עובד על הבוחרים שלו. זה ההבדל בשתי מילים בין נתניהו לבנט".  

"אני מבין את המצוקה, אני מבין את הרצון לשנות איכשהו את הנושא מהפארסה התורנית של הבוקר שחושפת בהינף קשקוש אחד קטן של דודי אמסלם, קול הרעם מקהיר, עמוד האש והלשון המתגלגלת והמגדפת הצועד לפני המחנה, את כל תרבות הצביעות והשקר שאתם מנהיגים כאן. אתה רוצה לדבר על הריאיונות של בנט? אני אגב מאוד נהניתי מהם וראיתי את שלושתם וחושב שהם היו מצוינים, אבל דבר אחד נחשף - היד שהכשירה את מנסור עבאס בקמפיין מתוכנן ומאורגן והתהפכה, התהפכה עכשיו שוב, ופתאום אפשר להכניס אותו לקואליציה. אז רגע, אם הוא לא היד ה-61, הוא לא תומך טרור? בקיצור, תסמונת סטוקהולם על מלא. אתם כולכם חטופים, אתם כת שעברה שטיפת מוח", סיכם כספית.