אראל סג"ל וחיים לוינסון פתחו הבוקר (ראשון) את תוכניתם ב-103FM בוויכוח על הראיונות שהעניק ראש הממשלה, נפתלי בנט, לערוצי הטלוויזיה, בהם אמר כי ממשלת ימין "על מלא" היא בגדר אסון.

"במשך שנים, נפתלי בנט ואיילת שקד ותומכיהם ברשתות ובספירה הציבורית הסבירו לנו שכל מה שביבי רוצה זה להתחבק עם השמאל כדי להיות בממשלות שמאל ולא ממשלת ימין על מלא, לכן הם אמרו, 'אנחנו בעצם נכפה על ביבי הקמת ממשלת ימין על מלא', והמהירות שבה בנט עובר מדרישה לממשלת ימין על מלא, לדרישה לממשלת אחדות, היא מדהימה. הדבר השני שמר בנט אמר אתמול בריאיונות, זה שהרשתות החברתיות זה אסון, ובמאמר של נחום ברנע, הוא הציע למסות את הבעלים של הרשתות החברתיות ב-89%, אם הם לא ישלטו על השיח", פתח סג"ל.

"אני חושב שצריך למסות את ההכנסות שלהם מישראל, לא יכול להיות שהם לא ישלמו עליהם מס, וזה לא משנה אם זה נטפליקס או יוטיוב. דבר שני, לגבי הרשתות החברתיות, כן, הן מובילות לקיטוב של השיח. כן, אני חושב שזה יוצר בעיה, אגב זה בשני הצדדים. אני חושב שיש בעיה מאוד עמוקה, ואם נחזור לעניין של ארה"ב - חוקה שאי אפשר לתקן, ובמצב הפוליטי של ארה"ב, כבר 80 שנה אין שום תיקונים מהותיים לחוקה - זו בעיה מאוד מאוד קשה. הקיטוב הפוליטי הוא אסון", השיב לוינסון.

"אני מסכים. אני לא מתווכח איתך על הקיטוב הפוליטי, רק שמר בנט עצמו חי על הרשתות החברתיות. אפילו בבחירות האחרונות הוא השתמש ברשתות החברתיות בצורה דרמטית, גם לאורך כל הקורונה. אני מכיר את בנט הרבה מאוד שנים, ובטח מתחילת הקריירה הפוליטית שלו. אין בנט ושקד בלי הרשתות החברתיות. איילת שקד הקימה את 'ישראל שלי' שחיה חזק מאוד ברשתות חברתיות וכו', אז לכן זה קצת הקוזאק הנגזל. עכשיו אתה בוכה? אתה השתמשת בזה. בנט העלה סרטון ברשתות החברתיות שהוא מדבר עם אב של ילדה שנאנסה בנגב, ובה הוא האשים את הממשלה בחוסר משילות, לא לפני 10 שנים, לפני הבחירות, לפני שנה. והעובדה שלא מציבים בפניו ואומרים לו, 'שמע בן אדם, אם אתה כבר מדבר על בעיית הקיטוב וכו', אתה חלק ממנה'. מי עשה את קמפיין ה'לא מתנצל' ב-2015? חיים לוינסון?", סיכם סג"ל.