מגיש הטלוויזיה לשעבר, גדי סוקניק, התראיין היום (שני) בגל"צ והגיב לדבריו בתוכנית הבוקר בערוץ 13 לאחר שהשווה בין מועמדי יש עתיד לבין מועמדי הליכוד ואמר כי "הליכוד רצוף באינטרסים, נגוע בכל נגעי העולם והנבחרים הם בהתאם. הם ברמה נמוכה בהרבה מהנבחרים של 'יש עתיד'. רמה נמוכה של אינטלגנציה, תרבות ושיח".

"לא אמרתי 'כולם', אמרתי על חלק ודיברתי על הרמה הממוצעת של הנבחרים בליכוד", אמר סוקניק בפתח דבריו, "בוחרי הליכוד הם אנשים נפלאים, אנחנו פשוט מדברים על חברי הכנסת של המפלגה, הרמה הממוצעת שלהם היא נמוכה. עובדה שנתניהו מסתיר חלק מהשמות במפלגה ורוצה להשתיק אותם כמו את דודי אמסלם. הוא מתבייש בצווחות ובסגנון של חלק מחברי הכנסת שלו".

חברי הכנסת של הליכוד במליאת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)
חברי הכנסת של הליכוד במליאת הכנסת (צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת)

"אף אחד מבוחרי הליכוד לא מזדהה עם מי שטוענת שמתעלמים מנשים שנאסו או תקיפת הורים שקולים, השאלה הייתה לגבי הרמה של קבוצת נבחרי הליכוד בכנסת לעומת חברי יש עתיד בשנים האחרונות. הבחירה של לפיד הייתה יותר מוצלחת ברשימה מאשר נבחרי הליכוד", הוסיף.

לאחר מכן אמר סוקניק כי "על המילה אינטליגניציה הייתי מוותר, לא אמרתי שהם חסרי אינטליגניציה. לא זאת הייתה כוונתי אני בטוח שרוב מתפקדי הליכוד מתביישים בחלק מנבחרי הציבור של המפלגה שלהם. מיד אומרים ומתלהבים שדיברתי על נבחרי הליכוד כקבוצה, אבל זאת עובדה שחלק מהח"כים שם הם בלתי ראויים, חלק מנבחרי במפלגה הזאת מורידים את הרמה של הנבחרת כולה".