הכנסת ה-24 טרם התפזרה וישראל עוד לא יצאה לבחירות, אבל הערב (שני) הבהיר חבר הכנסת דוד ביטן (הליכוד) בראיון שהעניק לערוץ 12 כי גם אם בעבר היו שיחות בין בנימין נתניהו לבין מנסור עבאס, "הנושא של רע"מ גמור צאלנו. אין סיכוי שיהיו בקואליציה של הליכוד, לא מלפנים, לא מאחור ולא מהצד".

בפתח דבריו הסביר ח"כ ביטן כי הצעת החוק לפיזור הכנסת טרם קודמה בשל אי הסכמות בין הקואליציה לאופוזיציה: "אנחנו בליכוד רוצים בחירות, אבל לפני כן יש דברים לסגור ואנחנו עושים את זה במשא ומתן. כרגע יש קשיים, אבל עד מחר הכל יסגר".

לטענתו, הוא לא רואה היתכנות לממשלה חלופית, מה גם שהוא אינו מאמין שצריך אחת כזו. "הפור נפל והולכים לבחירות רק צריך לסגור כמה דברים. הקואליציה מתעקשת להעביר חוקים שלא עברו, זה מקובל ולוקח מספר ימים אבל בחירות יהיו", הוסיף.

לאחר שנשאל על האפשרות כי רע"מ תשב תחת הליכוד בקואליציה הבאה שתורכב, השיב ביטן כי "גם בשנה שעברה לא ניהלנו מו"מ עם רע"מ להצטרפות לקואליציה. לא יודע אם נתניהו בכלל נפגש עם עבאס. יש הבדל בין מה שהיה שנה שעברה להיום. ההצטרפות שלהם יצרה המון בעיות במדינה ובקואליציה".

"גם אם אתם חושבים שצריך לעשות משהו, לאור מה שקרה השנה, ברור שאין לרע"מ מקום בקואליציה. גם בגלל שהם חברו לשמאל וגם בגלל שהם סחטו כל שבוע מחדש את הקואליציה. גם אם לא נשיג 61, עדיין יהיו לנו 60-59. הממשלה חייבת להיות של הליכוד. גם מי שקורא לעצמו ימין לא ילך עם בל"ד", טען חבר הכנסת.