האסון בנמל עקבה: שר הביטחון בני גנץ הציע הערב (שני) סיוע לממלכה הירדנית בעקבות דליפת הגז ממנה נהרגו 13 בני אדם ונפצעו 254 נוספים. גנץ מסר כי "מערכת הביטחון נכונה לסייע בכל אמצעי שיידרש כפי שהעברנו לידידינו הירדנים".

בנוסף, גנץ הביע צער וצייץ בטוויטר: "אני מבקש להשתתף בצעד הממלכה הירדנית, ליברנו ומחשבותינו עם ההרוגים ותפילותינו להחלמת הפצועים".

כאמור, כלי התקשורת בירדן דיווחו כי לפחות 13 בני אדם נהרגו ו-251 נפצעו כתוצאה מדליפת גז רעיל ממכלית בנמל עקבה. בעקבות כך, כוחות הביטחון של הממלכה פינו את החוף הדרומי בעיר וציינו כי מיקום דליפת הגז אירעה במרחק רב מאזורי המגורים של העיר וכי הסיבה לדליפה אינה ידועה.

במקביל, השלטונות בירדן הודיע כי הפצועים הועברו לבית החולים הצבאי הסמוך לעיר, לבית החולים האסלאמי ובית חולים פרטי באזור. בנוסף, השלטונות הודיעו על פתיחתו של בית חולים שדה בסמוך למקום. עוד נמסר, כי "יש נוכחות של כוחות ימיים ליד הספינה והם מטפלים באירוע, כאשר התקרית התרחשה במהלך טיפול במכלית".

מעיריית אילת נמסר: "בעקבות אירוע חומרים מסוכנים (חומ״ס) שארע הערב בעיר עקבה, התקיימה הערכת מצב של כוחות הביטחון בעיר אילת. מאחר שמוקד האירוע נמצא דרומית לאילת ובהתאם לתנאי מזג האוויר (רוח צפונית), אין השפעה על העיר אילת. יחד עם זאת כלל כוחות החירום בעיר נמצאים בכוננות ועוקבים אחר האירוע. במקביל כוחות כב״ה מתחנת אילת מבצעים ניטור באזור התווך הימי. בהתאם לתחזית מזג האוויר לא צפוי שינוי בכיוון הרוח".