דבריו של גדי סוקניק על חברי הכנסת של הליכוד עוררו סערה לא קטנה, שגם הבוקר (שלישי) מסרבת להיעלם. גם בן כספית וינון מגל התיחסו לדבריו בתכוניתם ב-103FM, כאש רמגל תקף את מגיש החדשות לשעבר וטען: "הוא, גדי סוקניק, הוא אינטליגנציה גבוהה. האנשים בתקשורת המציאו את האטום, הם אנשים גדולים, הם מדברים על הליכודניקים שזה יפה. חשבנו שהצ'חצ'חים וכל הדבר הזה היה משהו חולף, אבל לא, זה כל הזמן".

כספית, שהתנער מדבריו של סוקניק, השיב למגל: "סוקניק אמר דברי הבל כמובן, אני לא חושב שלדודי אמסלם יש פחות אינטליגנציה מלעידן רול, ולמרות שהם לא נחותים בכלום, הם מתנהגים ככה. זה לא יעזור לכם, זה לא ישנה אג'נדה, זה לא יזיז מצביעים. גדי סוקניק בקושי מייצג את עצמו. הוא כבר לא מגיש חדשות לפחות 10 שנים. הניסיונות שלכם להרים מזה אירוע, לבריאות".

כספית אף בחר לערב בשיח את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, מכיוון שלטענתו מגל משתמש בסוקניק על מנת "לטאטא מתחת לשטיח" את התחקיר החדש על נתניהו, בו פורסם כי יאיר נתניהו מכר ברשת, תחת שם בדוי, חולצה של קבוצת הכדורגל ברצלונה אותה קיבל נתניהו כראש הממשלה. "אם קיבלת מתנה היא אמורה להיות בחדר המתנות בבלפור או במשרד ראש הממשלה והבן שלך לא אמור למכור אותה", הוסיף.

השניים דנו בנוסף על הבחירות המתקרבות, כאשר כספית תקף פעם נוספת את נתניהו: "אין לו תמונה אחת עם איתמר בן גביר, עכשיו הוא יעשה אותו שר לביטחון פנים בממשלה?". מגל ענה כי בן גביר יכול גם לכהן כשר המשפטים: "אתם צודקים - ממשלת ביבי בן גביר שאין לכם קואליציה בלי המשותפת ורע"ם. א תזה גדי סוקניק לא מייצג? הוא היה עשרות שנים מתווך המציאות, אותם אנשים, אותו מילייה, הם יושבים בזמן אמת ואתם מתווכים לנו את המציאות ואנו רוצים לדעת מה הם חושבים". 

"אביגדור ליברמן גם התבלבל טיפה. עכשיו הוא אומר שלא יישב עם מפלגות לא ציונית, וגם הציונות הדתית לא ציונית. את זה אומר אדם שיושב עם התנועה האסאלמית ומרצ שהוציאה את הציונות מהמצע שלה. הוא פשוט מבולבל לחלוטין, ממש התבלבל".

כספית סיכם: "האופוזיציה הפילה את חוק המטרו, הוא חשוב בצורה דרמטית לכולנו, כשיקפצו עם חוק המטרו, הציבור יידע בדיוק עם מי לבוא חשבון. הם עשו את המוות לח"כ מיכל שיר אתמול על חוק האחים השכולים. הממשלה התפרקה, אפשר להתחיל להעביר את הדברים החשובים לסיפור. על סוקניק, בניגוד לחברה שמפרים ומגדרפים בשפת ביבים את הציבור שלא חושב כמוהם, סוקניק בקושי מייצג את עצמו, אני לא מכיר את הדעות הפוליטיות שלו באמת והוא לא מגיש חדשות יותר מעשר שנים. הניסיונות שלכם להרים אירוע, תצליחו, אבל איך אתה אומר - עזוב אותך, זה נגמר".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm