מתקרבים אחד לשני? לאחר שחבר הכנסת איתמר בן גביר הצהיר לפני שנה כי "אם נתניהו יצטרך אותנו, הוא יצטרך להצהיר הצהרת נאמנות. אחרת אין לו ממשלה", העיתונאי בן כספית התייחס לכך היום (שלישי) בחשבון הטוויטר שלו. במהלך השיחה, הופתעו השניים לאילו מחוזות חדשים היא הגיעה.

כספית צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "איתמר בן-גביר דורש "הצהרת נאמנות" מנתניהו כתנאי לישיבה משותפת בקואליציה הבאה. בואו נתחיל באתגר צנוע יותר: האם יש איפשהו תמונה משותפת של שני השותפים הללו? טובי המחפשים חיפשו, אבל לא מצאו. כנראה שמישהו שמר מרחק כל השנים. אם אתם מוצאים צילום משותף, לחיצת יד, סלפי, משהו, שימו כאן".

חבר הכנסת בן גביר לא נשאר חייב והשיב: "בן מתוק. מבין את הלחץ שלכם בשמאל... בינתיים עברה שנה מאז אותו שידור וכולם מבינים שאין צורך בהצהרת נאמנות של שום צד. גוש הימין מאוחד וחזק ולא ניתן לך לסכסך...".

כספית מצדו הגיב וכתב: דובשן שלי, התבלבלת, לא אני החזרתי את חברון (אתה גר שם, לא?) ולא אני שחררתי 1100 אסירים בעסקת שליט (להיפך, התנגדתי בכל כוחי לעיסקה הזו). חוץ מזה, יש לך תמונה עם ביבי? אם כן, אשמח אם תצמיד לכאן". לאחר מכן, אף העלה תמונה, בה טען שמופיע חבר הכנסת בן גביר לצד נתניהו, וכתב: "זה המכסימום עד עכשיו. בגבו למצלמה, כנראה, יש מצב, איתמר בן-גביר".