המבוי הסתום סביב מקום מגוריו של ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד עשוי להגיע לסיום. בחדשות 13 דווח הערב (שלישי) כי לפיד אמור לעבור לווילה ששוכנת מול המעון הרשמי, במרחק של כמאה מטרים, שהייתה בעבר שייכת לשגרירות גואטמלה ובה התגוררו מאבטחיו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

על פי הדיווח, מדובר בדירה בעלת שלושה חדרים, וכי כבר החלו בהעברת החפצים למקום מהמעון בבלפור. במקביל, בחדשות 12 דווח הערב כי המדינה צפויה להכשיר את מתחם וילה סלאמה בירושלים למעונו הזמני של ראש הממשלה, מה שיאפשר ללפיד לעבור מביתו הפרטי אל מבנה רשמי של המדינה, ללא תלות בלוח הזמנים של שיפוץ מתחם בלפור.  

מדובר במתחם יוקרתי הממוקם בסמוך למעון הרשמי של ראש הממשלה, ברחוב בלפור. הווילה נמצאת בפינת שני הרחובות - בלפור וז'בוטינקי.

הווילה נחשבת לאחד המבנים היוקרתיים בירושלים, כאשר לכל אחד מחדרי השינה בבניין צמודים חדרי אמבטיה העשויים משיש איטלקי. הידיות, האביזרים והקישוטים הנלווים, כולל המנורות ורהיטי העץ, עשויים בסגנון אר-דקו, שהיה נפוץ באירופה בשנות השלושים של המאה העשרים.  

עוד על פי הדיווח: בעבר שוכנו במבנה מאבטחי ראש הממשלה ואף התנהל עליו סכסוך משפטי ארוך שנים. כמו כן, במבנה התגורר נציר קונסולרי של בלגיה. לפני שנה פונה המבנה ומאז נשאר ריק.