בחירות 2022: בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (רביעי) בפתח תוכניתם ב-103FM לפרסום אמש בערוץ 14, לפיו גורמים בליכוד העלו הצעות בפני רע"מ. "זה ערוץ 14. אני מכיר אנשים שעובדים שם", אמר ינון ובן השיב: "גם אני, אפילו נהנים". הוא הוסיף כי "לא יודע מה יהיה, ביבי חזר, הלך".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

מגל: "מה הבעיה לדבר איתו על בחירה ישירה".
כספית: "הוא אמר גם קואליציה, כל המנעד כל הזמן. גנץ קיבל גם הצעה להיות מלכת אנגליה, העיקר שיעזור לנתניהו חצי שנה ראשונה. לא עושים עסקים עם עקרב. נושא עבאס, זה חבורת הצבואים הגדולה בהיסטוריה".
מגל: "על נושא הבחירה הישירה הליכוד עצמו אמר שהוא דיבר עם עבאס, אז אין שום חדש. אני מתחנן למנוסר עבאס - תוציא את ההקלטות, לך לפוליגרף, הוא התחייב לזה בשידור. מנסור תחזור אליי, מה עם הפוליגרף? הוא כל הזמן מאיים. גנץ הוא אדם חזר אחריות, והוא לא ראוי להיות רה"מ אם הוא לא עושה את הכל למנוע בחירות. יש הזדמנות לכך והוא לא עושה את זה, למרות שהוא יודע מה ההשלכות של ראש ממשלה כמו לפיד, הוא אדם לא רציני. ראיתי את הפרסומים בינון ניוז 24/6?".



כספית: "אנחנו חסומים, אבל ינון ניוז לא בדרג האמינות בעשירייה הראשונה מבחינתי".
מגל: "לפיד הציע לאיזנקוט שישה מקומות ב-20 מקומות הראשונים של יש עתיד כשגדי השני, הבא אחריו זה טל רוסו שכמעט נכנס לממשלת נתניהו, לפיד עובד חזק על מיכאלי שתתחבר עם מרצ". 
כספית: "למה לא דיווחת שהשמש זרחה במזרח? אין שישה מקומות ב-20 הראשונים, פייק מוחלט, לפיד עובד שמיכאלי תתחבר עם מרצ, סקופ".

ראש האופוזיציה בנימין נתניהו על פיזור הכנסת: "ערב של בשורה גדולה" (צילום: דוברות הליכוד)

מגל: "למה אתה מנסה להקטין את הדיווחים של ינון ניוז?".
כספית: "אנחנו עוסקים פה בהקטנה הדדית. לגבי הנדל"ן, אנו עסוקים שאצל נתניהו כל הזמן שהיו התייקרויות זה העיד על עוצמתה הכלכלית של ישראל ואצל בנט זה מעיד על חולשתה. ביבי צייץ אתמול ציוץ על התייקרות החלב. ב-2009 שנכנס לתפקידו, יוקר המחיה היה זהה לזה במדינות המפותחות, עכשיו הוא מראה ידיעה על התייקרות החלב בגלל בנט, לפיד ועבאס, אנחנו נתקן".

אתר בנייה, ארכיון. צילום: פלאש 90, למקום המצולם אין קשר לנאמר בכתבה
אתר בנייה, ארכיון. צילום: פלאש 90, למקום המצולם אין קשר לנאמר בכתבה

מגל: "בכל נושא הדיור אתה לא מבין, זה שכמו שלפיד סתם מדקלם. יש בכל שנה אצל נתניהו עלייה של7 אחוז בממוצע בדיור, והשנה עלייה של 16 אחוז. בואו נתקדם, חבל, בואו עזבו את המקומות האלו, לכו למקומות החזקים שלכם, אני לא יודע מה הם אבל תמצאו אותם ותתמקדו בו. כמה שקר? כמה הנדסת תודעה? כמה מכונת רעל? כמה אפשר עם השקר הזה? אנחנו רוצים את האמת, צדק, יושר, את נתניהו כי אנו רואים מה אתם עושים לו, כמה אתם משקרים. בוא נעשה תחרות, תביא את כל האינסטרים של נתניהו שרימה לדבריך, ואביא את בנט ולפיד או רק אחד מהם, ונראה מי מנצח. סתם פייק, פשוט לא ייאמן".
כספית: "חששתי שתפרוץ בבכי, היינו ממש מילימטר משם, אמשיך להגיד מה שאני רוצה להגיד. המקומות החזקים שלנו הם איראן, כי ראינו מה הקשקשן הקודם אמר, והנדל"ן. שנה אחרי שהממשלה מושבעת, אתה כבר מאשים את הממשלה ברצח ארלוזורוב. כמו שנתניהו הפקיד את המשילות בנגב".
מגל: "כלכלן גדול אתה לא. ככלב השב אל קיאו".  


סייעה בעריכת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm