כוורת לפיד: לשכתו של ראש הממשלה הנכנס יאיר לפיד פרסמה היום (חמישי) את רשימת אנשי הצוות שעתידים למלא את התפקידים השונים בה ולעבוד לצידו של רה"מ הנכנס. חלק מתפקידי המפתח שמינה ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, בהם מזכיר הממשלה, המזכיר הצבאי וראש המל"ל, ימשיכו בתפקידיהם גם בתקופתו של לפיד.

ראש הסגל יהיה דני ויסלי, ראש המטה הוא גילי האושנר, מנכ"לית המשרד תהיה נעמה שולץ ומנכ"לית מפלגת יש עתיד היא אטל הובן. ראש מערך התקשורת היא יעל בר ודובר רה"מ הוא רועי קונקול. 

גילי האושנר (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
גילי האושנר (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

היועץ המדיני הוא יאיר זיוון, היועצת הבכירה לרה"מ תהיה תמי נשיא, מנהלת קשרי כנסת וממשלה תהיה דנה פיטליס כדורי, ראש מערך הדיגיטל היא נוי אלראי שניצר ומנהלת הלשכה היא חלי סיני.

כמו כן, נקבע כי מזכיר הממשלה יהיה שלום שלמה, המזכיר הצבאי יהיה האלוף אבי גיל וראש המל"ל יהיה איל חולתא - שלושתם כאמור מינויים של רה"מ היוצא בנט, אשר עתידים להמשיך בתפקידם תחת לפיד.  

ראש המטה לביטחון לאומי, ד''ר איל חולתא (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)
ראש המטה לביטחון לאומי, ד''ר איל חולתא (צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב)

ראש המטה גילי האושנר, בת 33, נשואה ואם לשתי בנות. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני בממשל. היא עובדת עם לפיד בעשר השנים האחרונות.

ראש הסגל דני וסלי, נשוי ואב לשניים, בוגר כלכלה מנהל עסקים באוניברסיטת בר אילן. עובד עם לפיד 25 שנה.

דני וסלי (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
דני וסלי (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

מנכ"לית המשרד נעמה שולץ, בת 45, נשואה ואם לשלושה. בעלת שני תארים. עובדת בעשור האחרון לצד לפיד בתפקידים מקצועיים שונים.

ראש מערך התקשורת יעל בר, נשואה ואמא לשניים, שירתה 25 שנה בחיל האוויר. עובדת עם לפיד שש שנים.

נעמה שולץ (צילום: רענן כהן)
נעמה שולץ (צילום: רענן כהן)

יעל בר (צילום: באדיבות המצולמים)
יעל בר (צילום: באדיבות המצולמים)

היועץ המדיני יאיר זיוון, בן 37, נשוי לרבקה ואב לבנים. בעל תואר ראשון בהיסטוריה ותואר שני בממשל. עובד עם לפיד בשמונה השנים האחרונות. לפני כן עבד עם הנשיא שמעון פרס. נולד בצפון וגדל באנגליה.

מנהלת קשרי כנסת וממשלה דנה פיטליס כדורי, יועצת כנסת ממשלה של לפיד החל מ-2013, ואחראית על התיאום הפוליטי. הייתה חברה בכירה בצוות המו"מ של יש עתיד להקמת הממשלה ואמונה על גיבוש מצע המפלגה. היא בעלת תואר שני במדעי המדינה ובוגרת לימודי משא ומתן בתוכנית מטעם אוניברסיטת הרווארד. היא נשואה לרן ואם לשלושה.

דנה פיטליס כדורי (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
דנה פיטליס כדורי (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

רועי קונקול  (צילום: קובי גדעון, לע''מ)
רועי קונקול (צילום: קובי גדעון, לע''מ)

דובר רה"מ רועי קונקול עובד עם לפיד עשר שנים. הוא בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ויחב"ל. אב לשניים.

מנכ"לית מפלגת יש עתיד אטל הובן, בת 41, נשואה ואם לשלושה בנים. בעלת תואר ראשון בסוציולוגיה ומדעי המדינה. עובדת עם לפיד ב-22 השנים האחרונות.

ראש מערך הדיגיטל נוי אלראי שניצר, עובדת עם לפיד מתחילת דרכו בפוליטיקה. לנוי, תואר ראשון בתקשורת, ותואר שני בממשל דיפלומטיה ואסטרטגיה מאוניברסיטת רייכמן. היא נשואה ואם לשניים.

יאיר זיוון (צילום: לע''מ)
יאיר זיוון (צילום: לע''מ)

כאמור, מזכיר הממשלה שלום שלמה, המזכיר הצבאי האלוף אבי גיל וראש המל"ל איל חולתא, ששימשו בתפקידים אלה תחת כהונת ראש הממשלה היוצא נפתלי בנט, יישארו בתפקידיהם. כמו כן, קרן הג'יוף שהייתה היועצת של בנט לתקשורת בינלאומית תישאר בתפקידה גם תחת לפיד.