סגן שר הדתות, מתן כהנא ('ימינה'), פרסם הבוקר (ראשון) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו המתייחס להתמודדותו הצפויה בבחירות הקרובות, וציין כי הוא בוחן את המשך דרכו הפוליטית: 

"אמשיך להיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית לאלו שנותנים לכולם להכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי.

אז מה הלאה? המטרה שלי היא להמשיך את המסע אותו התחלתי יחד עם בנט. 
לפעול בכל כוחי לממשלת אחדות רחבה מתוך הבנה כי במציאות הפוליטית הנוכחית ממשלה של צד אחד זה דבר רע מאוד למדינת ישראל. 
להמשיך ולפעול לחיזוק הזהות היהודית של המדינה מתוך הסכמות רחבות ולא במלחמות דת. 
להמשיך ולהיות הבית לציונות הדתית המתונה והממלכתית. 
לאלו שנותנים לכולם להכנס לבית הכנסת שלהם, לאלו שמחזירים שלום ליד מושטת גם של מי שחושב אחרת מהם, ולאלו שמוכנים להעביר כוס מים גם ליריב פוליטי.
לאלו שזוכרים שהתפקיד שלנו הוא לחבר ולאחד. 

בימים אלו אני בוחן את הדרך בה אוכל לממש בצורה המיטבית את השאיפות האלה".

בתוך כך, מנכ"לית ימינה לשעבר סטלה ויינשטיין תקפה בחריפות את יו"ר הקואליציה לשעבר עידית סילמן בריאיון ל"שבת תרבות" אתמול. בין היתר, טענה ויינשטיין שסילמן אמרה שהיא בעד שתי מדינות לשני עמים, וניסתה לקבל שריון בכוח ב"יש עתיד" או ב"כחול לבן". וינשטיין התארחה הבוקר (ראשון) בתוכניתם של ענת דוידוב וגולן יוכפז ב-103FM והתייחסה לדברים.

"אני ועידית העברנו את כל תקופת הבחירות יחד. אנחנו גם מכירות קצת לפני. מבחינתי, היא הייתה הבטחת הבחירות בשבילי, מישהי שמאמינה בלעבוד קשה", אמרה ויינשטיין בפתח הראיון, והוסיפה: "כשאתה נוסע עם מישהו בדרכים ואתה מנהל איתו דיונים ארוכים ואתה שומע אותו בכל הישיבות, אתה יודע טוב מאוד מה האידאולוגיה שלו. אתה לא שומע אותי אומרת את זה על שיקלי, על אורבך, נכון? אני אומרת את זה ספציפית עליה".

שמעת את סילמן אומרת, 'אני בעד שתי מדינות לשני עמים?
"כמובן. בנימין נתניהו בעצמו ובכבודו אמר שהוא מאמין בשתי מדינות לשני עמים. בימינה יש מקום לכל מיני דעות, זו הייתה הדעה שלה".

אם היא מחזיקה בדעות כאלה, אז למה היא כל כך הושפעה מהפגנות הימין מתחת לבית שלה?
"היא ראתה את עצמה, למרות הדעות האלה, גם כן אשת ימין. הווליום של ההפגנות לדעתי הכניעו אותה, אבל לדעתי, מלכתחילה ההפגנות היו שם מול הבית שלה כי היא הראתה שקשה לה להיות בסיטואציות ושעליה ניתן להשפיע. אני לא יודעת למה נגיד מול הבית של מתן כהנא מעולם לא היו הפגנות, למרות שהוא איש ימין הרבה יותר גדול ממנה".

לקראת סיום השיחה, התייחסה לטענה של גל בייסברג, היועץ לשעבר של בנט, אתמול ב'חדשות 13', לפיה, בנט ידע מראש, לפני הבחירות, שהוא יישב עם לפיד ושמטרתו הייתה להיות ראש ממשלה עם 7,6,5 מנדטים.

"אני הייתי במטה במשך 3 חודשים ולא יצאתי ממנו. מהבוקר עד הלילה, יש לי המון שעות של נפתלי בנט בזמן הבחירות", אמרה ויינשטיין, והבהירה: "לא שמעתי אותו אומר את המשפט הזה מעולם. אני אגיד לך גם את האמת, ביום שבו הוא חתם על המסמך (באולפני 'ערוץ 14'), אני הייתי מאלה שאמרו, 'כן תחתום, מתוך אמונה שלמה שזה מה שאנחנו הולכים לעשות'. עשרות פעמים הסתכלנו על המצב בסקרים והייתה היתכנות גדולה לממשלת ימין".