נערכים לבחירות 2022: חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין הודיע שיתמודד בפריימריז לרשימת הליכוד לקראת הבחירות לכנסת ה-25. "הגיע העת לאחד כוחות, לחזור לליכוד ולחזק את הרוב היהודי", מסר בהודעתו. 

כזכור, פייגלין בן ה-59 התמודד בראש מפלגת זהות בבחירות לכנסת ה-21, אך מפלגתו לא עברה את אחוז החסימה והוא הודיע כי הוא מתפקד לליכוד וקרא לתומכיו להתפקד למפלגה, מטעמה היה כבר חבר כנסת בעבר. הוא אף כיהן בעבר כסגן יו"ר הכנסת ה-19 מטעם הליכוד, והיה חבר בוועדת החוץ והביטחון. בשנים האחרונות הקים את ערוץ התוכן 'ישראל מחר'. 

משה פייגלין בכנס הג'רוזלם פוסט, 2019

פייגלין מסר: "הליכוד היא מפלגת ההנהגה של הרוב היהודי הגדול בישראל. לפני שנה כשבהונאת הבחירות הגדולה בתולדותינו נגזלה המדינה היהודית מהרוב היהודי והוקמה ממשלת כל אזרחיה, הפכה ישראל בפועל למדינת כל ערבייה ונכנסה למשבר עמוק בכל תחומי חיינו: בביטחון, בערים המעורבות, בחירות האדם והאזרח, ביוקר המחייה, במשילות וביציבות השלטונית.

עוד הוסיף: "כשהתבררו ממדי האסון החלטתי כי הגיע העת לאחד כוחות ודווקא בשעתו הקשה לחזור לליכוד, לחזק את הרוב היהודי ולהחזיר לנו את המדינה יהודית שלנו. כבר שנים ארוכות שאני נאבק על קיומה של ישראל כמדינה יהודית, נאבק בבג"צ ובשמאל הקיצוני, נאבק על ריבונותה של ירושלים והר הבית ואני מבטיח לכל בוחרי הליכוד שלעולם לא אנטוש את המאבקים האלה".

גם שר התקשורת לשעבר מטעם הליכוד איוב קרא הודיע על חזרתו לזירה הפוליטית והתמודדות בפריימריז של הליכוד ברשימה הארצית: "לאחר שיחה עם יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו ולחצים מצד חברי ליכוד נעניתי לחזור להיות חלק מהנהגת התנועה ומהמחנה הלאומי" , הסביר קרא בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. 

בנימין נתניהו, איוב קרא (צילום:  פלאש 90,נועם רבקין פנטון,מרק ישראל סלם)
בנימין נתניהו, איוב קרא (צילום: פלאש 90,נועם רבקין פנטון,מרק ישראל סלם)

"חברות וחברים יקרים, לפני כמה דקות הודעתי בערוץ 13: נעניתי לחברים רבים בתנועת הליכוד והחלטתי ולהתמודד בפריימריס כדי לחזור ולהיות חלק מהנהגת התנועה והמחנה הלאומי. המצב הקשה בו נמצאת מדינת ישראל וההקרבה שלי ושל משפחתי למען עם ישראל לא יכול להשאיר אותי אדיש, למרות שטוב לי במה שאני עושה כיום בעולם הגדול ובמדינות האזור".

קרא הוסיף וכתב: "שילמתי פעמיים בקרירה שלי בכנסת בשל נאמנותי לבנימין נתניהו בפעם הראשונה עת התנגדתי לגירוש יהודים ובפעם האחרונה בשל תמיכתי בחוק הלאום. דבר לא ירתיע אותי מלהמשיך באותה אמונה. חייבים אנשים נאמנים לליכוד במעשים לא בדיבורים ובהצהרות". 

"אחרי הצלחתי כשר התקשורת בקידום תחרות בין ערוצי הטלויזיה, הורדת מחירי יס והוט, הצלת ערוץ 14 שהיה בדרך לסגירה כולל ומתן רשיון קבוע לערוץ. אפעל הפעם לרפורמות במערכת המשפט לרבות הפרדת רשויות ברורה כדי להחזיר את האימון שאבד במערכות אלו", סיכם.

בנוסף לפייגלין וקרא, עד כה הודיעו על ההתמודדות בפריימריז בליכוד פרופ' אבי שמחון שהיה יועצו הכלכלי של נתניהו, דני דנון שמכהן כיו"ר הליכוד העולמי, עו"ד טלי גוטליב, אלי ורד חזן שמשמש כמנהל אגף ההסברה וקשרי חוץ של הליכוד וגלעד שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר המנוח אריאל שרון.